Elon Musk chce pokazywać reklamy w kosmosie. Miesiąc ekspozycji nad jedną z globalnych metropolii ma kosztować prawie milion dolarów. Pomysły na reklamowy podbój kosmosu nie są nowe. Pojawiają się od trzydziestu lat, ale zwykle ich twórcy skazani są na walkę z ekologami, naukowcami i prawem. Czy teraz mają szansę wcielić swe zamiary w życie?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Plan zakłada współpracę firmy kosmicznej Muska, SpaceX z kanadyjską firmą technologiczną Geometric Energy Corporation. GEC wyprodukuje małe satelity CubeSat, a rakieta Falcon 9 należąca do SpaceX wyniesie je na orbitę. Obecnie trwają prace nad systemem komunikacji kwantowej, który umożliwi szybki przesył danych z Ziemi na satelitę. Premierę zapowiedziano na 2022 rok.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.