Wraca pomysł reklamy w kosmosie. Czy ma szanse na realizację?Wraca pomysł reklamy w kosmosie. Czy ma szanse na realizację?Wraca pomysł reklamy w kosmosie. Czy ma szanse na realizację?Wraca pomysł reklamy w kosmosie. Czy ma szanse na realizację?
Czy chcielibyśmy widzieć tam reklamy? (fot. Pixabay)

Wraca pomysł reklamy w kosmosie. Czy ma szanse na realizację?

Wraca pomysł reklamy w kosmosie. Czy ma szanse na realizację?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Elon Musk chce pokazywać reklamy w kosmosie. Miesiąc ekspozycji nad jedną z globalnych metropolii ma kosztować prawie milion dolarów. Pomysły na reklamowy podbój kosmosu nie są nowe. Pojawiają się od trzydziestu lat, ale zwykle ich twórcy skazani są na walkę z ekologami, naukowcami i prawem. Czy teraz mają szansę wcielić swe zamiary w życie?

Plan zakłada współpracę firmy kosmicznej Muska, SpaceX z kanadyjską firmą technologiczną Geometric Energy Corporation. GEC wyprodukuje małe satelity CubeSat, a rakieta Falcon 9 należąca do SpaceX wyniesie je na orbitę. Obecnie trwają prace nad systemem komunikacji kwantowej, który umożliwi szybki przesył danych z Ziemi na satelitę. Premierę zapowiedziano na 2022 rok.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się