Lody Ekipy Karola i ketchupy Karola – w FMCG ilość przechodzi w jakośćLody Ekipy Karola i ketchupy Karola – w FMCG ilość przechodzi w jakośćLody Ekipy Karola i ketchupy Karola – w FMCG ilość przechodzi w jakośćLody Ekipy Karola i ketchupy Karola – w FMCG ilość przechodzi w jakość
Taki był początek lodowego fadu (źr. Karol Friz Wiśniewski/YouTube)

Lody Ekipy Karola i ketchupy Karola – w FMCG ilość przechodzi w jakość

Lody Ekipy Karola i ketchupy Karola – w FMCG ilość przechodzi w jakość
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Akcja Lody Ekipa firmy Koral i kampania marki Kotlin z Karolem Strasburgerem są zupełnie różne, ale obie stanowią przykład udanych działań w kategorii FMCG. Pokazują, że liczy się pomysł i kompleksowe planowanie oparte na zasięgu, a nie dylemat „gwiazda TV czy influencer”.

Rzadko się zdarza, żeby o kampanii, która nie powoduje kryzysu wizerunkowego, wypowiadali się jednocześnie dyrektor marketingu i dyrektor generalny całej firmy. W przypadku akcji Korala z polskimi influencerami obaj zapewnili, że firma nie faworyzuje żadnego kanału sprzedaży, jeśli chodzi o zaopatrzenie w rozchwytywane lody Ekipy Karola Friza Wiśniewskiego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się