TikTok, loty w kosmos i cringe’owe reklamyTikTok, loty w kosmos i cringe’owe reklamyTikTok, loty w kosmos i cringe’owe reklamyTikTok, loty w kosmos i cringe’owe reklamy
Ulokować produkt – niby takie proste (fot. Pixabay)

TikTok, loty w kosmos i cringe’owe reklamy

TikTok, loty w kosmos i cringe’owe reklamy
Marcin Filipowicz

Marcin Filipowicz

-

wiceprezes, Audience Network z grupy Cloud Technologies

Marcin Filipowicz

Marcin Filipowicz

wiceprezes
Audience Network z grupy Cloud Technologies

Odpowiada za realizację kampanii dla agencji i podmiotów prowadzących kampanie audience i behawioralne dla klientów końcowych, a także za aktywne współtworzenie strategii sprzedaży. Specjalizuje się w dziedzinach: e-commerce, nowe media, big data marketing, SEM. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamy online. Realizował projekty dla uznanych marek zarówno polskich, jak i zagranicznych.

Witaj w świecie radosnych pląsów, chwytających za serce historii i zmieniających życie lifehacków. Tutaj czwarta ściana nie istnieje i wystarczy moment, by zyskać status gwiazdy. TikTok to łakomy kąsek dla wygłodniałych marketerów, jednak w świecie 60-sekundowych filmów pośpiech jest złym doradcą. Jak więc stworzyć materiał, który pozwoli marce w sposób organiczny stać się częścią masowej kultury i zaistnieć na globalną skalę?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się