Facebook Dating: dlaczego nie zdobywa takiej popularności, jak przypuszczano?Facebook Dating: dlaczego nie zdobywa takiej popularności, jak przypuszczano?Facebook Dating: dlaczego nie zdobywa takiej popularności, jak przypuszczano?Facebook Dating: dlaczego nie zdobywa takiej popularności, jak przypuszczano?
W Polsce na Facebooku jest prawie każdy, ale aplikacja randkowa to co innego (fot. Pixabay)

Facebook Dating: dlaczego nie zdobywa takiej popularności, jak przypuszczano?

Facebook Dating: dlaczego nie zdobywa takiej popularności, jak przypuszczano?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Uruchomiony półtora roku temu serwis randkowy miał korzystać z niezmierzonych zasobów Facebooka i zagrozić Tinderowi. Ujawnione w reklamach liczby użytkowników w wybranych miastach świata pokazują, że Facebook Dating ciągle jest dużo mniejszy niż konkurencja. Co poszło nie tak?

Każdemu nowemu serwisowi społecznościowemu, nie tylko randkowemu, jest trudno. Działa tu tak zwany efekt faksu. Pierwszy faks był drogi i bezwartościowy, bo nie było żadnego innego faksu, z którym mógłby się połączyć. Ale gdy pojawił się drugi, wartość pierwszego podwoiła się. Za każdym razem, gdy ktoś kupował nowy faks, czyli dokładał kolejny do ogólnej puli, wartość pozostałych rosła.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się