Rozproszone zaufanie: jak w tych warunkach budować marki?
Co oznacza wzrost nieufności konsumentów? Marki i zyski w erze rozproszonego zaufaniaCo oznacza wzrost nieufności konsumentów? Marki i zyski w erze rozproszonego zaufaniaCo oznacza wzrost nieufności konsumentów? Marki i zyski w erze rozproszonego zaufaniaCo oznacza wzrost nieufności konsumentów? Marki i zyski w erze rozproszonego zaufania
Czy rozproszone zaufanie jest niższe, słabsze? A może wręcz przeciwnie? (fot. LisaLove2Dance/Pixabay)

Co oznacza wzrost nieufności konsumentów? Marki i zyski w erze rozproszonego zaufania

Co oznacza wzrost nieufności konsumentów? Marki i zyski w erze rozproszonego zaufania
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

O kryzysie zaufania mówią wszyscy. Wyniki badań wskazują na nieufność do rządów, mediów i firm. Ale zmiana w zachowaniach konsumentów jest głębsza. Zaufanie nie tyle spada, co – za sprawą technologii – rozdystrybuowane jest inaczej niż kiedyś. W erze mediów społecznościowych, Airbnb, Tindera i kryptowalut marki muszą wyciągnąć z tego wnioski. Powinny przejść od funkcjonowania w modelu scentralizowanym do modelu sieciowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja