Jak AI do analizy rozmów może pomóc zespołom sprzedaży i marketingu osiągnąć lepsze wyniki?Jak AI do analizy rozmów może pomóc zespołom sprzedaży i marketingu osiągnąć lepsze wyniki?Jak AI do analizy rozmów może pomóc zespołom sprzedaży i marketingu osiągnąć lepsze wyniki?Jak AI do analizy rozmów może pomóc zespołom sprzedaży i marketingu osiągnąć lepsze wyniki?
Wartościowe dane z rozmów z klientami, pozyskane z pomocą AI (fot. Mikhail Nilov/Pexels)

Jak AI do analizy rozmów może pomóc zespołom sprzedaży i marketingu osiągnąć lepsze wyniki?

Jak AI do analizy rozmów może pomóc zespołom sprzedaży i marketingu osiągnąć lepsze wyniki?
Jelizaweta Omelczenko

Jelizaweta Omelczenko

-

head of marketing, Ringostat

Jelizaweta Omelczenko

Jelizaweta Omelczenko

head of marketing
Ringostat

Specjalizuje się w promocji AI, telefonii wirtualnej i call trackingu. Przeprowadziła wiele udanych promocji na rynkach zagranicznych, w tym w Polsce i Kazachstanie. Zajmuje się komunikacją, analityką internetową, sztuczną inteligencją.

W ubiegłym roku w Polsce wprowadzono sztuczną inteligencję do analizy połączeń. Teraz można ją szkolić pod kątem specyfiki konkretnego biznesu. AI przyda się przede wszystkim działowi sprzedaży i pomoże w zbudowaniu jego owocnej współpracy z marketingiem. Jak wykorzystać możliwości AI w tym celu? Jakie cenne spostrzeżenia można uzyskać dzięki takim rozwiązaniom?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja