Użyteczne treści tworzone przez konsumentów, czyli jak skutecznie wykorzystać UGC w e-commerceUżyteczne treści tworzone przez konsumentów, czyli jak skutecznie wykorzystać UGC w e-commerceUżyteczne treści tworzone przez konsumentów, czyli jak skutecznie wykorzystać UGC w e-commerceUżyteczne treści tworzone przez konsumentów, czyli jak skutecznie wykorzystać UGC w e-commerce
Co użytkownicy mówią o twoim produkcie? Sprawdź to i wykorzystaj w strategii contentowej (fot. Cottonbro Studio/Pexels)

Użyteczne treści tworzone przez konsumentów, czyli jak skutecznie wykorzystać UGC w e-commerce

Użyteczne treści tworzone przez konsumentów, czyli jak skutecznie wykorzystać UGC w e-commerce
Sylwia Sopiak

Sylwia Sopiak

-

SEO & content specialist , Elephate

Sylwia Sopiak

Sylwia Sopiak

SEO & content specialist
Elephate

Na co dzień łączy kreatywność z twardymi danymi, tworząc strategie content marketingowe zorientowane na realizację celów biznesowych marek. Umiejętności w zakresie projekt managementu oraz dziennikarskie zacięcie sprawiają, że koncepcje i treści wychodzące spod jej ręki są dopracowane w każdym detalu.

User generated content to wzmianki o marce tworzone przez użytkowników. Mogą one przybierać przeróżne formy – od recenzji produktów po krótkie wideo. I chociaż oddanie klientom kontroli nad contentem może wydawać się przerażające dla wielu brandów, to UGC pozytywnie wpływa na SEO i wzmacnia relacje z użytkownikami. Jak więc uwzględnić tego typu treści w strategii content marketingowej, aby uzyskać zadowalające efekty, ale się nie „namęczyć”?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja