0 1 0 0 0 1.06.2022 Alicja PodkalickaBłędy poznawcze, które przeszkadzają ci w tworzeniu lepszych treści. Jak z nimi walczyć?Tworzenie treści marketingowych to czynność wymagająca nie tylko poszukiwania i weryfikowania informacji. Potrzebna jest tu też umiejętność przełożenia ich na odpowiedni język. Służy do tego zestaw narzędzi, metod, procedur i strategii, które w teorii mają zagwarantować doskonały rezultat. W praktyce jednak efekt bywa różny: od spektakularnego sukcesu do sromotnej porażki. branded content content marketing psychologia konsumenta storytelling
0 1 0 0 0 28.05.2022 Judyta SośnickaStrategie sprzedaży w e-commerce. Ustal je, zanim zaczniesz działaćWedług badań PwC przed pojawieniem się wirusa Covid-19 wartość polskiego rynku e-commerce była na poziomie około 70 mld zł. Szacuje się, że do 2026 roku ten sektor może wzrosnąć do 162 mld zł brutto. Polacy chętnie kupowali przez internet jeszcze przed wybuchem pandemii. Niewątpliwie jednak długa izolacja spowodowana lockdownami wymusiła na konsumentach zmianę przyzwyczajeń zakupowych i przyspieszyła rozwój handlu w sieci, co zwiększyło jego konkurencyjność. analityka internetowa content marketing e-commerce marketing internetowy
0 2 0 0 0 26.05.2022 Karolina Wacholska-SulejewskaTrendy digital, które zawojują reklamę mobileMarketerzy muszą coraz ostrzej walczyć o uwagę użytkowników. Dla globalnych brandów zdobycie czasu konsumentów stało się najważniejszym celem. Nawet Netflix jakiś czas temu zakomunikował, że staje do boju już nie z konkurencyjnymi markami, ale z czasem widzów przeznaczonym na sen. Obrazuje to, jaką wartość ma dziś czas. W dodatku ludzie skupiają się obecnie na jednym wątku nie dłużej niż około 8 sekund. Jak więc wyróżnić się np. w reklamie mobile? Standardowe formaty reklamowe na pewno w tym nie pomogą. e-commerce marketing mobilny trendy
0 4 0 0 0 23.05.2022 Jakub MüllerReklamy nie zawsze wyglądają jak reklamy. Od zapylania roślin do sztucznej inteligencji na LinkedIniePróby zmylenia odbiorcy tak, by dotrzeć z przekazem reklamowym, istniały zawsze. Dzisiaj po prostu zostały zautomatyzowane, najczęściej za pomocą serwisów społecznościowych, fake’ów i sztucznej inteligencji. felieton marketing społecznościowy psychologia konsumenta
0 3 0 0 0 20.05.2022 Karol SiódmiakReklamy płatne na LinkedInie – 5 powodów, dla których warto o nich pomyślećLinkedIn to serwis, który dla wielu użytkowników internetu wciąż jest zagadką. Rozmowy z pracownikami różnych szczebli, w firmach różnej wielkości i z różnych branż potwierdzają, że nadal sporo z tych osób nie ma konta na LinkedInie. A nawet jeśli mają, to z niego aktywnie nie korzystają. Czy zatem firmy nie mają tu czego szukać, jeśli chodzi o skuteczną reklamę? analityka internetowa marketing społecznościowy
0 1 0 0 0 19.05.2022 Filip ZajdelAI i machine learning na wagę klientaFirmy tracą od 10 do 30% najłatwiejszych do skonwertowania klientów, pozwalając kupującym opuścić sklep lub zrezygnować z usług. W ich zatrzymaniu pomagają programy lojalnościowe. Najgorętszym trendem w branży loyalty w kontekście zmniejszenia liczby odchodzących klientów jest dziś wykorzystanie analityki danych wspartej sztuczną inteligencją. Czego konkretny klient potrzebuje w danym momencie? Czego będzie oczekiwał w najbliższej przyszłości w zależności od pogody, miejsca zamieszkania i stylu życia? Ten temat przewijał się m.in. podczas Smart Retail Tech Expo w Londynie. e-mail marketing martech programy lojalnościowe i crm
0 1 0 0 0 18.05.2022 Marta MajPlain language i UX writing – co mają ze sobą wspólnego i dlaczego liczą się w marketingu?Hasło user experience odnosi się do doświadczeń użytkownika, który korzysta z produktu cyfrowego. Chcąc zapewnić mu łatwy i przyjemny odbiór i dać szansę jak najlepszego wykorzystania możliwości, które oferujemy, staramy się dopasować do jego wymagań. Podczas projektowania strony, aplikacji czy innego narzędzia musimy przywiązywać wagę do tego, jak prosty w obsłudze jest ten produkt. Na czym polega zatem UX writing? Czym różni się od copywritingu i jaki związek ma z nimi plain language? content marketing customer experience e-commerce marketing internetowy storytelling
0 7 0 0 0 16.05.2022 Maciej OlipraBranding i kreacja 2022 – jakie trendy odgrywają w nich kluczową rolę?Co mają ze sobą wspólnego nietuzinkowa maskotka, migocąca kula dyskotekowa i rustykalne litery? Te wyraziste i angażujące uwagę motywy przewodnie są na szczycie międzynarodowych list trendów w brandingu i projektowaniu w 2022 roku. Odpowiadają one na potrzeby konsumentów. Wprowadzają do ich życia elementy dające im poczucie odskoczni od codziennej rutyny albo możliwość poczucia się młodszym. design kampanie reklamowe shopper marketing trendy zarządzanie marką
0 2 0 0 0 12.05.2022 Paweł BorowikKluczowe wskaźniki efektywności w SEO. Nie daj się zaskoczyć!Skuteczna kampania to podstawa każdego biznesu, ale jak sprawdzić, czy przyjęta strategia marketingowa jest efektywna? Trzeba stosować kluczowe wskaźniki efektywności, które wspomagają osiąganie celów biznesowych. Jak wyznaczyć KPI? Odpowiedź, a także konkretne przykłady wskaźników w digital marketingu znajdziecie w poniższym artykule. analityka internetowa marketing internetowy marketing społecznościowy martech
0 1 0 0 0 12.05.2022 Wiktor Furmańczyk Materiał PartneraWooCommerce vs. PrestaShop – jaką platformę wybrać dla sklepu internetowegoSklepy PrestaShop i WooCommerce to najpopularniejsze platformy e-commerce w Polsce. Oba rozwiązania opierają się na silniku open source – możesz pobrać i zainstalować je za darmo. Mimo wielu wspólnych cech platformy różnią się od siebie pod względem funkcjonalności, działania i obsługi. Dowiedz się, która z nich będzie bardziej dopasowana do potrzeb twojego biznesu online. e-commerce marketing internetowy