0 1 0 0 0 6.03.2024 Miłosz WójcikKonwertowanie klientów w promotorów – jak dobrze wykorzystać feedback pozakupowyUbiegłoroczne badanie w USA pokazało, że 87% konsumentów regularnie sprawdza opinie dotyczące produktów, które zamierzają nabyć. To jeden z powodów, dla których ważne jest sprawne pozyskiwanie feedbacku pozakupowego i jego późniejsze wykorzystanie do zmiany klientów w promotorów marki. customer experience e-commerce marketing społecznościowy
0 6 0 0 0 4.03.2024 Agata PiechotaJak blog w e-commerce wspiera w podejmowaniu decyzji zakupowych i buduje relacje?Content marketing w świecie e-commerce przydaje się nie tylko do zdobywania ruchu organicznego, ale również – bezpośrednich przychodów. Przemyślany artykuł na blogu sklepu może stanowić impuls do podjęcia decyzji zakupowych przez konsumentów. Raz zdobyta uwaga klienta to doskonały pomost do budowania długotrwałej relacji z marką. content marketing e-commerce
7 3 0 0 0 29.02.2024 Alicja Kwiatkowska-KłączWearables i moda: lepsza technologia ładna czy skuteczna?Mainstreamowe życie wearables zaczęło się w świecie fashion. Z perspektywy 2024 roku stwierdzenie to może wydawać się szokujące, ale warto przypomnieć, w jaki sposób urządzenia do noszenia były wprowadzane do świadomości konsumentów za czasów pierwszego Apple Watcha. Choć obecnie wydaje nam się, że wiemy, po co nam wearables, pierwsi managerowie mieli zupełnie inny pomysł na ich funkcjonowanie. marketing mobilny trendy zarządzanie marką
0 9 0 0 0 26.02.2024 Maciej DobkowiczNowa zmiana w algorytmie Google od marca – jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals?O pozycji zajmowanej przez daną stronę w wyszukiwarce Google decyduje wiele czynników, które analizuje specjalny algorytm. Jest on oczywiście pilnie strzeżoną tajemnicą, jednak od czasu do czasu Google przedstawia różnego typu wytyczne i zalecenia dla developerów i marketerów przy okazji jego niektórych aktualizacji. Tak było wcześniej przed „Mobile Friendly Update” czy aktualizacją dla szyfrowania stron HTTPS, a ostatnio w związku z nowymi wskaźnikami Core Web Vitals. analityka internetowa marketing internetowy marketing mobilny
0 1 0 0 0 20.02.2024 Jakub MüllerOd Netflixa do YouTube Shorts. Jak zmieniamy algorytmy rekomendujące treści, a potem te algorytmy zmieniają nasAlgorytmy zastępują ludzi w roli redaktorów, kuratorów informacji, DJ-ów. Jak pokazują najnowsze badania, konsekwencje tej tendencji widać nawet w odbiorze reklamie wideo. To historia wyścigu technologii i działania ludzkiej uwagi. badania marketingowe marketing internetowy marketing społecznościowy
0 3 0 0 0 19.02.2024 Focus NationMarki podnoszące na duchu – fragment Trendbooka 2024 „Człowiek w centrum” agencji Focus NationGdyby w 2018 roku ktoś powiedział Ci, że w następnych pięciu latach doświadczysz globalnej pandemii, dwuletniej wojny tuż przy granicy oraz wysokiej inflacji w całej Europie, to zapewne byś nie uwierzył, a następnie załamał ręce w geście rozpaczy. W 2024 rozważamy, co dla naszej populacji będzie miało mniej destruktywny wpływ: inwazja obcych rodem z „Dnia Niepodległości” czy apokalipsa zombie jak z kultowego serialu „Walking Dead”. trendy
0 3 0 0 1 11.02.2024 Albert StęclikKierunek Reklamy: dwa niezbędne komponenty celu marketingowegoW konkursie efektywności Effie wyszczególnia się trzy poziomy celów, które występują w marketingu. Są to: cele biznesowe, marketingowe oraz efektywnościowe. Ich odpowiednie ułożenie (właśnie w powyższej kolejności) pozwala marketerom dokładnie zrozumieć, co robią, a także stworzyć drabinę. Drabinę, którą można wejść na szczyt, ale i zejść na bardzo szczegółowy poziom celów. zarządzanie marką
0 7 0 0 0 7.02.2024 Paulina KlimekGeneracja Z w sieci: multiscreening, multitasking i nowe mediaWokół Pokolenia Z pojawia się wiele stereotypów. Zarzuca mu się łamanie zasad, roszczeniowość i niecierpliwość. Z drugiej strony niektóre badania pokazują, że Zetki są oddane swoim przekonaniom, cenią indywidualizm, sporo potrafią. No właśnie: jakie umiejętności wyróżniają przedstawicieli tej generacji? Jak korzystają oni z nowych mediów i w jaki sposób się komunikują? Jak do nich trafić? kampanie reklamowe trendy zarządzanie marką
0 1 0 0 0 5.02.2024 Miłosz WójcikJak oceny i opinie konsumentów wpływają na sprzedaż online i offline? Czy można by lepiej je wykorzystać?Konsumenci deklarują, że podczas zakupów online biorą pod uwagę opinie pozostawione przez innych użytkowników. Z recenzji korzystają również klienci preferujący zakupy offline, zwłaszcza dziś – w dobie coraz mocniejszej integracji obu tych kanałów. Opinie o produkcie, sklepie czy marce to czynnik wywierający istotny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów, a więc taki, o który należy odpowiednio zadbać. customer experience e-commerce handel detaliczny marketing mobilny
0 1 0 0 0 1.02.2024 Albert StęclikKierunek Reklamy: segmentacja to nie strategiaFormuła STP (segmentacja – targetowanie – pozycjonowanie) to teoria i podejście niemalże tak stare, jak sam marketing. Można by pomyśleć, że w 2024 roku teoria sprzed kilkudziesięciu lat nie ma prawa być użyteczna, bo przecież „wszystko się zmieniło”. A jednak! zarządzanie marką