0 4 0 0 0 5.09.2023 Katarzyna KlimkiewiczCo przyciąga dziś klienta do sklepu stacjonarnego, oprócz ceny i asortymentu? Czego klient dzisiaj u nas szuka?Kiedyś retail oferował lepsze doświadczenie, a e-commerce cenę – jak jest dziś? Co zmieniła pandemia? Do czego przyzwyczaił się konsument i czego oczekuje od detalistów? Jakimi doświadczeniami można przyciągnąć go do sklepu stacjonarnego? Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzająca firmy Brave, organizującej V forum Retail Challenge Poland, zadała te pytania przedstawicielom marek: Primark, Kazar i Exorigo-Upos (dostawca rozwiązań IT dla retailu). customer experience e-commerce handel detaliczny visual merchandising
0 16 0 0 0 4.09.2023 Marcin CichockiParaliż decyzyjny sprawia, że ty i twój klient jesteście nieszczęśliwi. Co możesz na to poradzić?Wybory, jakich możemy dokonać, są niemal niezliczone. Osiągają punkt, w którym nie jesteśmy w stanie łatwo ocenić całkowitej liczby dostępnych opcji, możliwych decyzji i ich implikacji. To zjawisko jest zauważalne nie tylko w przypadku produktów i usług, ale także w innych obszarach współczesnego społeczeństwa. Ludzie spotykają się z coraz większą liczbą propozycji dotyczących miejsca zamieszkania, dróg kariery, miejsc wakacyjnych wyjazdów, potencjalnych partnerów czy środków lokomocji. content marketing customer experience e-commerce handel detaliczny psychologia konsumenta
0 11 0 0 0 30.08.2023 Agnieszka WrońskaWspółpracujemy z NASA – niech dowie się o tym świat. Case study GeniCoreW Polsce działa już kilkaset firm z powodzeniem funkcjonujących w przemyśle kosmicznym, choć do pozycji liderów zwykle sporo im jeszcze brakuje. Gdy więc marka GeniCore wygrała prestiżowy przetarg dla NASA, chciała dobrze wykorzystać to wizerunkowo. public relations storytelling zarządzanie marką
0 5 0 0 0 23.08.2023 Dorota PindelSkuteczny dział community management – jak w jego rozwijaniu pomaga R&DRozwój działu community management w agencji wiąże się z niezbędną analizą i poszukiwaniem nowości. Jest to wyzwanie, bo z jednej strony nie można pozwolić sobie na minimalne nawet obniżenie jakości działań, a z drugiej strony należy bezustannie dopasowywać się do kanałów komunikacji oraz zmieniających się konsumentów. Jak to pogodzić? analityka internetowa customer experience marketing społecznościowy martech
6 1 0 0 0 21.08.2023 Martyna JacewiczBack to school 2023, czyli różne podejścia do reklamy szkolnej wyprawkiSierpień to miesiąc, w którym wiele marek prowadzi kampanie pod hasłem „back to school”. Kojarzy się to przede wszystkim z zeszytami, piórnikami i innymi przyborami do nauki. A jednak pod tą kategorią można zmieścić dużo więcej: od przyborów higienicznych i kosmetycznych, przez odzież, obuwie, biżuterię i dodatki, aż po elektronikę czy akcesoria do domu. W zasadzie tę listę ogranicza dziś jedynie kreatywność promujących się marek. kampanie reklamowe
0 1 0 0 2 16.08.2023 Krzysztof MierzyńskiDisco polo w AI – fałszujący ChatGPTZnowu ta sztuczna inteligencja… No znowu, znowu – a to dopiero początek! Temat AI wraca jak zły pieniądz… albo jak disco polo. Ci, którzy na początku lat dwutysięcznych wieszczyli temu gatunkowi muzyki rychły zgon, przeżyli kilka lat temu mocne zaskoczenie. content marketing felieton martech trendy
2 1 0 0 0 8.08.2023 Natalia PawlikowskaReklama w sporcie, marketing sportowy, sponsoring sportu – co warto o nich wiedzieć i dlaczego są dziś ważne?Mecz piłki nożnej, walka na gali MMA, wyścig kolarski, pojedynek dwóch snookerzystów – w kontekście wszystkich tych wydarzeń można się reklamować i uprawiać marketing. Czym dokładnie jest marketing sportowy, jak on działa i czy warto na niego postawić? kampanie reklamowe marketing sportowy public relations zarządzanie marką
0 3 0 0 0 7.08.2023 Katarzyna KlimkiewiczJak sieci detaliczne walczą dziś o portfele konsumentów? Na ile może pomóc w tym program lojalnościowy?Obecnie marki uważnie obserwują dynamicznie zmieniające się trendy zakupowe konsumentów związane z inflacją, oszczędnościami i zawartością koszyka zakupowego. Jak o portfele konsumentów walczy marka Gatta oraz sieć sklepów Stokrotka? Przedstawicieli tych marek zapytała o to Katarzyna Klimkiewicz z firmy Brave organizującej V forum Retail Challenge Poland. handel detaliczny programy lojalnościowe i crm
0 2 0 0 0 3.08.2023 Maciej Bednarek, Filip ZajdelDyrektywa Omnibus w programach lojalnościowych – wciąż nie tak łatwo określić, jak i kiedy ją stosowaćChoć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, nadal budzi wiele wątpliwości, m.in. w zakresie programów lojalnościowych. Na początku mówiło się, że nie będą one objęte nowymi przepisami, później – że dyrektywa nie obowiązuje w przypadku personalizacji oferty. Dziś, dzięki szczegółowym wyjaśnieniom prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, wiemy na ten temat więcej. Jak więc do dyrektywy powinni podchodzić zarządzający programami lojalnościowymi? prawo programy lojalnościowe i crm
1 3 0 0 0 24.07.2023 Mateusz LubczańskiNajlepsze dopiero przed BarbieZyski liczone w setkach milionów, niezliczone memy, wyczerpane zapasy różowej farby na całym świecie. Film „Barbie” stawia kultową markę w centrum zainteresowania, ale za tym sukcesem stoi coś więcej niż bezbłędnie przeprowadzona kampania reklamowa. branded content content marketing experiential marketing zarządzanie marką