Czy prawda w reklamie i marketingu jest niepotrzebna? Nie uwolnimy się od takich pytańCzy prawda w reklamie i marketingu jest niepotrzebna? Nie uwolnimy się od takich pytańCzy prawda w reklamie i marketingu jest niepotrzebna? Nie uwolnimy się od takich pytańCzy prawda w reklamie i marketingu jest niepotrzebna? Nie uwolnimy się od takich pytań
Gdzieś tu musi być prawda, tylko czy jest potrzebna (fot. Marketing przy Kawie)

Czy prawda w reklamie i marketingu jest niepotrzebna? Nie uwolnimy się od takich pytań

Czy prawda w reklamie i marketingu jest niepotrzebna? Nie uwolnimy się od takich pytań
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

No i stało się. Marketing znalazł się w polu najważniejszych pytań o wartości: prawdy, dobra i piękna. Stało się to mimochodem, a sytuacja jest skutkiem ubocznym implementacji nowinek technologicznych, zwłaszcza sztucznej inteligencji.

Rok 2023 w marketingu upłynął na poszukiwaniach różnorodnych zastosowań generatywnej AI. Przełom technologiczny związany z uruchomieniem ChatGPT okazał się niezwykle znaczący. Do tego stopnia, że kto teraz nie szuka własnych sposobów wykorzystania AI, niedługo straci wiele ze swoich przewag konkurencyjnych.

Sztuczna inteligencja:

reorganizuje procesy w firmach;
realizuje zadania kreatywne;
wspiera planowanie i tworzenie strategii;
wspiera działalność operacyjną.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja