No i stało się. Marketing znalazł się w polu najważniejszych pytań o wartości: prawdy, dobra i piękna. Stało się to mimochodem, a sytuacja jest skutkiem ubocznym implementacji nowinek technologicznych, zwłaszcza sztucznej inteligencji.Rok 2023 w marketingu upłynął na poszukiwaniach różnorodnych zastosowań generatywnej AI. Przełom technologiczny związany z uruchomieniem ChatGPT okazał się niezwykle znaczący. Do tego stopnia, że kto teraz nie szuka własnych sposobów wykorzystania AI, niedługo straci wiele ze swoich przewag konkurencyjnych.
Sztuczna inteligencja:
reorganizuje procesy w firmach;
realizuje zadania kreatywne;
wspiera planowanie i tworzenie strategii;
wspiera działalność operacyjną.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.