0 6 0 0 0 7.12.2021Kasia Babis w kampanii Zalando. Fani zarzucają jej niekonsekwencjęRysowniczka, youtuberka i lewicowa aktywistka Kasia Babis wzięła udział w kampanii Zalando. Fani zarzucają jej, że taka współpraca kłóci się z prezentowanymi przez nią dotąd poglądami.
0 3 0 0 0 7.12.2021Instagram wprowadza nowe rozwiązania, które mają chronić i wspierać nastolatków i ich rodzicówInstagram ogłosił, że wprowadzi nowe narzędzia i funkcje, które sprawią, że nastolatkowie będą bezpieczniejsi na platformie. Będzie bardziej rygorystycznie podchodzić do tego, co poleca młodym ludziom w aplikacji. Uniemożliwi także oznaczanie nastolatków przez osoby, których nie obserwują. Poza tym będzie ich zachęcać do zainteresowania się innymi tematami, jeśli przez długi czas skupiają się na jednym zagadnieniu.
1 1 0 0 0 7.12.2021Lush wycofuje się z mediów społecznościowych, dopóki „platformy nie będą w stanie zapewnić użytkownikom bezpieczniejszego środowiska”Brytyjski producent kosmetyków Lush poinformował w Black Friday, że wycofuje się z większości platform społecznościowych. Jako powód podaje, że nie zapewniają one bezpiecznego środowiska użytkownikom.
0 4 0 0 0 7.12.2021Cyfrowa transformacja przyniesie 9% wzrostu globalnych wydatków na reklamę w 2022 r. – prognozuje ZenithGlobalny rynek reklamowy będzie się odradzał po spowolnieniu w 2020 r., osiągając w 2022 r. dynamikę na poziomie 9,1%, po wzroście wynoszącym 15,6% w 2021 r. – wynika z raportu „Advertising Expenditure Forecasts” Zenithu. Globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5,7% w 2023 r. i 7,4% w 2024 r., przede wszystkim ze względu na to, że marki będą nadal wykorzystywać reklamę do pobudzania dalszego rozwoju w obszarze e-commerce. Firma szacuje, że globalne wydatki na reklamę osiągną 705 mld dol. w 2021 r., odnotowując wzrost z 634 mld dol. w 2019 r., a następnie wzrosną do 873 mld dol. do 2024 r.
0 4 0 0 0 6.12.2021Prasa tworzy pozytywne doświadczenie z reklamą – podsumowanie międzynarodowej konferencji PBCPodczas konferencji „Prasa dobrze widziana” zaproszeni eksperci, przedstawiciele rynku reklamy, badań oraz firm i instytucji marketingowych z rynku prasowego z Wielkiej Brytanii, USA i Polski zaprezentowali dane dotyczące wpływu jakościowych treści na widoczność reklam. Ich zdaniem prasa z jej jakościowym dziennikarstwem jest jednym z najbardziej angażujących i jednym z bardziej niedocenianych kanałów komunikacji dla reklamodawców.
0 1 0 0 0 6.12.2021Black Friday 2021 przyniósł średnie obniżki na poziomie 3,6 proc. – pokazuje analiza Deloitte i DealavoBlack Friday na dobre wpisał się w kalendarz handlowy w Polsce. Z badania „Zakupy świąteczne 2021” firmy doradczej Deloitte wynika, że co dziesiąty Polak tego dnia miał zamiar wydać pieniądze z myślą o Bożym Narodzeniu. Coroczna analiza ofert blisko 800 sklepów internetowych przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z Dealavo pokazała, że Black Friday w przypadku większości sprzedawców nie ograniczał się do jednego dnia. Zaczął się jednak nawet dwa tygodnie wcześniej i przedłużył do poniedziałku 29 listopada. Nie oznacza to jednak zbyt wielu atrakcyjnych promocji dla konsumentów.
0 1 0 0 0 6.12.2021Raport „Havas Gen 2020”, czyli jak pandemia wpłynęła na zachowania konsumentów i komunikację marekCzłowiek postpandemiczny szybciej przystosowuje się do nowej rzeczywistości, kieruje się intuicją i jest bardziej wrażliwy na otaczający go świat. Między innymi to wynika z raportu „Havas Gen 2020”, wydanego przez Havas Creative Group. Projekt stanowi podsumowanie kondycji „człowieka postpandemicznego” i jego potrzeb. Wskazuje kierunki działań dla marek w nowej rzeczywistości.
1 1 0 0 0 6.12.2021Szczepionka Pfizera w grze „GTA”Szczepionka firmy Pfizer przeciwko koronawirusowi pojawiła się w grze „Grand Theft Auto Roleplay”. Zaszczepieni gracze, którzy przyjmą co najmniej jedną dawkę szczepionki także w wirtualnym świecie, uzupełnią pasek zdrowia i uruchomią specjalną ochronę swojej postaci.
1 2 0 0 0 6.12.2021„Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania”. Coca-Cola z serialem podcastowym na święta. W rolach głównych Ogrodnik i Żmuda-Trzebiatowska6 grudnia odbyła się premiera czteroodcinkowego serialu podcastowego wyprodukowanego przez Coca-Colę. Można go bezpłatnie oglądać w kanałach marki na Spotify i YouTube. W rolach głównych występują Dawid Ogrodnik oraz Marta Żmuda-Trzebiatowska.
0 1 0 0 0 6.12.2021GfK: Polacy coraz częściej robią sprytne zakupyWedług firmy badawczej GfK 71 proc. wszystkich konsumentów w Polsce można określić jako tzw. smart shopperów. Z roku na rok ich liczba systematycznie wzrasta, a wysokie ceny w sklepach mogą jedynie wzmocnić ten trend. Smart shopperzy, idąc do sklepu, są już wcześniej przygotowani. Często mają listę zakupową, wiedzą, które produkty w jakim sklepie będą w promocji, a w głowie mają zakodowane ceny najczęściej kupowanych przez siebie produktów.