0 1 0 22.07.2022Facebook testuje możliwość posiadania przez użytkownika kilku różnych kontFacebook testuje możliwość tworzenia przez użytkowników osobnych profili skierowanych do różnych grup odbiorców. Innych dla przyjaciół i znajomych, innych dla kręgu zawodowego, a jeszcze innych związanych z zainteresowaniami.
0 1 0 22.07.2022Pokolenie internetowe a smartfony. Wyniki badaniaOsoby w wieku 18–24 lata praktycznie podchodzą do wyboru smartfona. Najczęściej wskazywały, że na kolejny telefon wydałyby 2000 zł. Generacja internetowa to ludzie, którzy najbardziej ze wszystkich badanych grup dbają o bezpieczeństwo telefonu. Blisko 80 proc. tych osób praktycznie nie rozstaje się z nim przez cały dzień lub korzysta z niego kilka godzin dziennie. Prawie 70 proc. badanych z tej grupy nadal nosiłoby telefon w etui pomimo świadomości, że ich urządzenie jest odporne na zarysowania i odciski palców. Takie wyniki przyniosło badanie „Drivery zakupu smartfona – design a użyteczność – czego chcą polscy użytkownicy smartfonów?”, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie producenta smartfonów i urządzeń IoT Oppo.
2 2 1 22.07.2022Zaufanie buduje się, dotrzymując złożonych obietnic. Kampania PruPrudential Polska działa obecnie pod marką Pru. W nowej odsłonie kampanii marketingowej firma nawiązała do swoich wieloletnich wartości: dotrzymywania złożonych obietnic. Podkreśla, że każda polisa to obietnica złożona konkretnemu człowiekowi. Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis. Wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.
3 5 0 22.07.2022Jakub Żulczyk zachęca do udziału w konkursie Wafli FamilijnychWafle o smaku chałwowym są najlepszym sposobem pisarza Jakuba Żulczyka na pobudzenie weny i kreatywności. Marka przysłała mu więc 300 opakowań wafelków. Zorganizowała też konkurs #ZmieńTytułNaChałwę!. Zachęca w nim do przerabiania tytułów dzieł literackich i filmowych.
0 1 0 22.07.2022Dekarbonizacja mediów – GroupM wprowadza globalną metodologię pomiaru emisjiNowe metodologie pomiaru umożliwiają ocenę emisji dwutlenku węgla z reklam we wszystkich kanałach i na wszystkich rynkach. Wesprą realizację przez WPP zobowiązań net zero (zerowej emisji netto). Metodologia ma zostać udostępniona organom i organizacjom branżowym zaangażowanym w dekarbonizację mediów w dążeniu do ustandaryzowanego podejścia do mierzenia.
0 1 0 21.07.2022Obroty w centrach handlowych rosną. To w dużej mierze efekt inflacjiW maju 2022 obroty w centrach handlowych były o 22% wyższe niż w maju 2019. Najlepsze wyniki w podziale na kategorie notowały: żywność (+67%) i gastronomia (+34%). Bazą porównawczą był maj 2019. Obroty wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów. Najszybciej w największych galeriach (powyżej 60 tys. mkw. GLA), gdzie obroty były o 29% wyższe niż w maju 2019. Duże obiekty (40–60 tys. mkw. GLA) notowały wzrosty o 18%, a średnie (20–40 tys. mkw. GLA) i najmniejsze (5–20 tys. mkw. GLA) o 15%. Odwiedzalność centrów handlowych w czerwcu 2022, mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu, była o 1,4% wyższa niż w czerwcu 2019.
0 2 0 21.07.2022Polacy o systemie kaucyjnym opakowań wypowiadają się w superlatywach88% Polaków deklaruje, że podoba im się pomysł wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce. Jednocześnie część z nich uzależnia korzystanie z takiego systemu od dwóch czynników – miejsca oddawania opakowań oraz opłacalności. Preferowaną formą zwrotów opakowań jest zwrot do automatów na opakowania. 35% respondentów obawia się, że ceny produktów w opakowaniach zwrotnych będą wyższe niż dotychczas – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 2 0 21.07.2022Mastercard z kampanią reklamową platformy GdzieZamieszkac.comMastercard prowadzi kampanię platformy GdzieZamieszkac.com pomagającej obywatelom Ukrainy w świadomym wybraniu miejsca do życia w Polsce. Platforma łączy analizę danych GUS z danymi z codziennych zakupów pochodzącymi od Mastercard.
0 1 0 21.07.2022Ponad połowa konsumentów skanuje QR kody, by dowiedzieć się więcej o produkcie – badanie MediaHubRegularne używanie QR kodów deklaruje 61 proc. badanych. Aż 54 proc. skanuje je na opakowaniach, by dowiedzieć się czegoś więcej o produktach – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie MediaHub Poland przez Instytut Badań Pollster.
0 1 1 21.07.2022Netflix stracił prawie milion subskrybentów w drugim kwartaleMimo utraty 970 tys. subskrybentów w drugim kwartale br. wyniki Netfliksa są lepsze od oczekiwań. Analitycy spodziewali się straty 2 mln subskrybentów. Nadzieją na kolejne kwartały jest plan subskrypcji wspieranej reklamami.