Kasia Babis w kampanii Zalando. Fani zarzucają jej niekonsekwencję
  • 0
  • 6
7.12.2021

Kasia Babis w kampanii Zalando. Fani zarzucają jej niekonsekwencję

Rysowniczka, youtuberka i lewicowa aktywistka Kasia Babis wzięła udział w kampanii Zalando. Fani zarzucają jej, że taka współpraca kłóci się z prezentowanymi przez nią dotąd poglądami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2021

Instagram wprowadza nowe rozwiązania, które mają chronić i wspierać nastolatków i ich rodziców

Instagram ogłosił, że wprowadzi nowe narzędzia i funkcje, które sprawią, że nastolatkowie będą bezpieczniejsi na platformie. Będzie bardziej rygorystycznie podchodzić do tego, co poleca młodym ludziom w aplikacji. Uniemożliwi także oznaczanie nastolatków przez osoby, których nie obserwują. Poza tym będzie ich zachęcać do zainteresowania się innymi tematami, jeśli przez długi czas skupiają się na jednym zagadnieniu.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2021

Cyfrowa transformacja przyniesie 9% wzrostu globalnych wydatków na reklamę w 2022 r. – prognozuje Zenith

Globalny rynek reklamowy będzie się odradzał po spowolnieniu w 2020 r., osiągając w 2022 r. dynamikę na poziomie 9,1%, po wzroście wynoszącym 15,6% w 2021 r. – wynika z raportu „Advertising Expenditure Forecasts” Zenithu. Globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5,7% w 2023 r. i 7,4% w 2024 r., przede wszystkim ze względu na to, że marki będą nadal wykorzystywać reklamę do pobudzania dalszego rozwoju w obszarze e-commerce. Firma szacuje, że globalne wydatki na reklamę osiągną 705 mld dol. w 2021 r., odnotowując wzrost z 634 mld dol. w 2019 r., a następnie wzrosną do 873 mld dol. do 2024 r.

6 grudnia 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2021

Prasa tworzy pozytywne doświadczenie z reklamą – podsumowanie międzynarodowej konferencji PBC

Podczas konferencji „Prasa dobrze widziana” zaproszeni eksperci, przedstawiciele rynku reklamy, badań oraz firm i instytucji marketingowych z rynku prasowego z Wielkiej Brytanii, USA i Polski zaprezentowali dane dotyczące wpływu jakościowych treści na widoczność reklam. Ich zdaniem prasa z jej jakościowym dziennikarstwem jest jednym z najbardziej angażujących i jednym z bardziej niedocenianych kanałów komunikacji dla reklamodawców.