Postprawda i lukratywna prawda, czyli fake newsy – czy do końca opanują przestrzeń medialną? Czy wciąż jeszcze możemy ufać informacjom? I jaka w tej sytuacji jest rola dziennikarza? Kilka przemyśleń na te niełatwe tematy po tegorocznym Festiwalu Conrada.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Prawda stara jak sam internet jest taka, że w dobie cyfryzacji mediów szybkość jest zastępowana przez klikalność. Obecnie mamy nie tylko nowe media. Mamy też nowe oczekiwania i nowych odbiorców, którzy potrzebują coraz silniejszej stymulacji.
W związku z tym obszerny, najbardziej rzetelny tekst przegrywa na kliknięcia z uproszczoną do bólu infografiką oraz ładnie sformatowanym newsem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |