Czy w dobie fake newsów dziennikarz może zwiększyć wartość prawdy? - Marketing przy Kawie
Czy w dobie fake newsów dziennikarz może zwiększyć wartość prawdy?Czy w dobie fake newsów dziennikarz może zwiększyć wartość prawdy?Czy w dobie fake newsów dziennikarz może zwiększyć wartość prawdy?Czy w dobie fake newsów dziennikarz może zwiększyć wartość prawdy?
Dłuższa praca nad tekstem nie jest dziś w modzie (fot. Pixabay)

Czy w dobie fake newsów dziennikarz może zwiększyć wartość prawdy?

Czy w dobie fake newsów dziennikarz może zwiększyć wartość prawdy?
Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

-

Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

Specjalistka z ponad 6-letnim doświadczeniem w marketingu, public relations, marketingu internetowym, komunikacji marketingowej. Copywriter i autorka publikacji w mediach branżowych.

Postprawda i lukratywna prawda, czyli fake newsy – czy do końca opanują przestrzeń medialną? Czy wciąż jeszcze możemy ufać informacjom? I jaka w tej sytuacji jest rola dziennikarza? Kilka przemyśleń na te niełatwe tematy po tegorocznym Festiwalu Conrada.

Prawda stara jak sam internet jest taka, że w dobie cyfryzacji mediów szybkość jest zastępowana przez klikalność. Obecnie mamy nie tylko nowe media. Mamy też nowe oczekiwania i nowych odbiorców, którzy potrzebują coraz silniejszej stymulacji.

W związku z tym obszerny, najbardziej rzetelny tekst przegrywa na kliknięcia z uproszczoną do bólu infografiką oraz ładnie sformatowanym newsem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to