Żeby treść miała znaczenieŻeby treść miała znaczenieŻeby treść miała znaczenieŻeby treść miała znaczenie
Transpłciowy aktywista Kacper Potępski na muralu Zalando w Krakowie (źr. Zalando)

Żeby treść miała znaczenie

Żeby treść miała znaczenie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Content marketing stał się bardzo szerokim pojęciem. W marketingu to typowe, ale prowadzi niestety do zatracenia walorów poznawczych. Nierzadko idee w marketingu kończą jako nazwy jakichś prostych technik czy narzędzi. Na ich miejsce przychodzą kolejne, osadzone w nowym kontekście. Zanim więc sprowadzimy content marketing do tekstów SEO, spróbujmy uratować w nim to, co najcenniejsze – znaczenie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się