„Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania”. Coca-Cola z serialem podcastowym na święta. W rolach głównych Ogrodnik i Żmuda-Trzebiatowska
  • 1
  • 2
6.12.2021

„Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania”. Coca-Cola z serialem podcastowym na święta. W rolach głównych Ogrodnik i Żmuda-Trzebiatowska

6 grudnia odbyła się premiera czteroodcinkowego serialu podcastowego wyprodukowanego przez Coca-Colę. Można go bezpłatnie oglądać w kanałach marki na Spotify i YouTube. W rolach głównych występują Dawid Ogrodnik oraz Marta Żmuda-Trzebiatowska.

„Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania” to wielowątkowa opowieść o losach postaci, których spotkania związane są ze świętami. Głównym motywem serialu są losy miłości Szymona i Joanny, w role których wcielili się Dawid Ogrodnik oraz Marta Żmuda-Trzebiatowska. Akcja serialu toczy się w dwóch perspektywach czasowych – 2005 i 2021 r. Kolejne podróże w czasie, w które zabierany jest słuchacz, mają odkryć historię pełną magii, tajemnicy i nieoczekiwanych zwrotów akcji.

Komediowy wątek opowieści tworzą działania trójki gangsterów granych przez Cezarego Pazurę, Sebastiana Stankiewicza i Rafała Zawieruchę. Usiłują oni przejąć zakład zegarmistrzowski prowadzony w Sopocie przez ojca Szymona, w rolę którego wcielił się Piotr Fronczewski. Obsadę serialu uzupełniają: Danuta Stenka, Karolina Bacia, Joanna Kuberska, Wiktoria Gorodeckaja, Ewa Kania-Grochowska, Marek Barbasiewicz, Sławomir Pacek, Krzysztof Wakuliński, Jakub Strach, a także znana youtuberka i influencerka Julia Kostera. Narratorem całej historii jest Maciej Gudowski.

Scenariuszem i reżyserią podcastu zajął się Wojciech Kukuła. Muzykę do serialu stworzył Daniel Spaleniak, kompozytor i producent znany m.in. z oprawy muzycznej do amerykańskich hitów Netflixa czy Hulu, takich jak „Elementary”, „Ozark” czy „Shut Eye”.

Projekt jest jedną z odsłon globalnej strategii komunikacji „Real Magic” Coca-Coli, która ma zachęcać do szukania w sobie tego, co naprawdę magiczne.

Serial podcastowy został zrealizowany za pomocą techniki nagrywania binauralnego, zwanego także dźwiękowym 3D. Dzięki niej do odbiorcy, który słucha podcastu na słuchawkach, dźwięki dochodzą ze wszystkich stron. Odbiorca w ten sposób ma wrażenie, że jest w centrum serialowych wydarzeń. Może jeszcze bardziej zaangażować się w fabułę.

Poprzez ten projekt Coca-Cola wyznacza nowe trendy w komunikacji z odbiorcami. Marka od lat tworzy angażujący branded content, współpracując z aktorami oraz youtuberami. Dociera z wartościowymi treściami do różnorodnych grup odbiorców. Ten innowacyjny projekt jest odpowiedzią na coraz szybciej rozwijający się rynek podcastowy.

Jak wskazuje Spotify, w 2020 r. wysłuchano w Polsce ponad 300% więcej godzin podcastów niż w analogicznym okresie rok wcześniej. To prawdziwy rekord. Wierzymy, że rynek ten m.in. dzięki takim projektom, jak nasz serial będzie rósł w siłę i zyskiwał na jakości – mówi Klaudia Pac, Coke brand manager Poland & Baltics.

Produkcją i realizacją wideo zajął się dom produkcyjny Paradoxmedia.pl. Autorką realizacji akustycznej jest Agnieszka Szczepańczyk. Za koncept kreatywny oraz kierownictwo produkcji odpowiada Michał Chludziński z Inaczej Kolektyw. Komunikację PR i działania z zakresu branded content prowadzi agencja Big Picture. Zakup mediów – Mediacom.

  • 2
Coca-Cola z serialem podcastowym

Coca-Cola z serialem podcastowym

6 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2021

GfK: Polacy coraz częściej robią sprytne zakupy

Według firmy badawczej GfK 71 proc. wszystkich konsumentów w Polsce można określić jako tzw. smart shopperów. Z roku na rok ich liczba systematycznie wzrasta, a wysokie ceny w sklepach mogą jedynie wzmocnić ten trend. Smart shopperzy, idąc do sklepu, są już wcześniej przygotowani. Często mają listę zakupową, wiedzą, które produkty w jakim sklepie będą w promocji, a w głowie mają zakodowane ceny najczęściej kupowanych przez siebie produktów.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2021

Anna Parada zwyciężczynią rekordowej 22. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS

W 22. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, do której zgłoszono rekordową liczbę prac, wyróżnieni zostali: Liliia Drahomaretska, Łukasz Mesjasz, Katarzyna Nachman, Julia Sikorska oraz Wiktoria Wojnarowska. Główną nagrodę zdobyła Anna Parada. Zadaniem uczestników ujętym w haśle „(Nie)bezpieczne pasy” było zaprojektowanie plakatu wskazującego niebezpieczeństwa, jakie grożą pieszym na pasach oraz przedstawiającego zasady odpowiedzialnego zachowania się na nich.

5 grudnia 2021