Prasa w komunikacji marketingowej z właścicielami mikro- i małych firmPrasa w komunikacji marketingowej z właścicielami mikro- i małych firmPrasa w komunikacji marketingowej z właścicielami mikro- i małych firmPrasa w komunikacji marketingowej z właścicielami mikro- i małych firm
Czy drobni przedsiębiorcy zaglądają do prasy? (fot. Pixabay)

Prasa w komunikacji marketingowej z właścicielami mikro- i małych firm

Prasa w komunikacji marketingowej z właścicielami mikro- i małych firm
Waldemar Izdebski

Waldemar Izdebski

-

prezes, Polskie Badania Czytelnictwa

Waldemar Izdebski

Waldemar Izdebski

prezes
Polskie Badania Czytelnictwa

Ma wieloletnie doświadczenie zarówno w obszarze marketingu, jak i analizy danych. Wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu w Polskapresse i Mediatak, a także dyrektorem zarządzającym agencji marketingowej Media Express, specjalizującej się w rozwiązaniach kierowanych do osób po 50. roku życia.

Jakimi kanałami komunikacji można efektywnie dotrzeć do grupy mikrofirm oraz małych firm? Jakie treści są dla niej najbardziej atrakcyjne? Jakie produkty i usługi mogą być dla tej kategorii przedsiębiorców interesujące? Polskie Badania Czytelnictwa przyjrzały się tematowi popularności prasy wśród przedsiębiorców. Jednocześnie badanie obejmowało kwestie planów zakupowych konkretnych produktów i marek czy planów inwestycyjnych przedstawicieli tej grupy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się