0 1 0 0 0 30.11.2021SalesManago z nowymi właścicielami. SilverTree Equity i Perwyn inwestują dziewięciocyfrową kwotę w euroDziewięciocyfrową kwotę w euro zapłacą za przejęcie SalesManago dwa fundusze private equity: Perwyn i SilverTree Equity. Tym samym polska spółka rusza do boju o pozycję globalnego lidera rozwiązań customer data platform i marketing automation.
0 1 0 0 0 30.11.2021Ośmiu na dziesięciu konsumentów w Polsce obawia się rosnącej inflacji – wyniki „European Consumer Payment Report 2021”Tegoroczny raport Intrum „European Consumer Payment Report”, który daje wgląd w zachowanie płatnicze i zdolność do zarządzania budżetem domowym konsumentów w 24 krajach Europy (w tym Polsce), pokazuje również, jak wygląda sytuacja finansowa Polaków w drugim roku funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości. Stopniowy powrót do normalności i ożywienie gospodarcze są faktem. Mimo to na horyzoncie pojawił się kolejny problem – rosnąca inflacja, której skutków obawia się 82 proc. konsumentów w naszym kraju.
1 1 0 0 0 30.11.2021„Nie dla wszystkich dzieci święta brzmią tak samo” – świąteczny apel o pomoc dla podopiecznych SOS Wiosek DziecięcychRuszyła kampania świąteczna „Czy się spełni cud?”, w której Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zwraca szczególną uwagę na trudną sytuację systemu pieczy zastępczej w Polsce. Dramatycznie rośnie liczba dzieci kierowanych do pieczy w trybie zabezpieczenia, a nie ma rodzin zastępczych i miejsc w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, które mogłyby je przyjąć. Dzieci, które potrzebują pomocy, na miejsce w pieczy zastępczej czekają miesiącami w biologicznych domach.
0 1 0 0 0 30.11.2021„Global Marketing Trends 2022” – raport DeloitteW ciągu ostatnich 18 miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia – wynika z raportu „Global Marketing Trends 2022” przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte.
1 1 0 0 0 29.11.2021„Przemoc to nie tradycja” – kampania Centrum Praw KobietRuszyła kampania Centrum Praw Kobiet z okazji międzynarodowej inicjatywy „16 dni akcji przeciwko przemocy”. Tym razem poruszony został temat wypowiedzenia przez Polskę Konwencji stambulskiej i obaw z tym związanych.
0 3 0 0 0 29.11.2021Posty oznaczone jako sponsorowane są bardziej wiarygodne – wynika z badania LifeTube i IQSKonsumenci ufają influencerom oznaczającym współpracę z markami – wynika z badania LifeTube i IQS przeprowadzonego na platformie Omnisurv by IQS. 17% badanych deklaruje, że współpraca z influencerem może zniechęcić ich do marki.
0 3 0 0 0 29.11.2021Kalwaria Zebrzydowska ma nowe logo i identyfikacjęKalwaria Zebrzydowska wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną. Ma to nadać miejscu nowy, atrakcyjny dla odbiorcy wizerunek – gminy, która stawia na mieszkańców.
0 1 0 0 1 29.11.2021Scam i kryptoreklama – UOKiK prowadzi postępowania w sprawie Kruszwila, Marcina Dubiela, Maffashion i MarleyPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdzi, czy influencerzy promują tzw. scam. To kolejna odsłona działań urzędu związana z reklamą w mediach społecznościowych.
0 6 0 0 0 29.11.2021Wynagrodzenia Polaków nie nadążają za inflacją – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia. Na jakich usługach i produktach badani zamierzają oszczędzać?Ceny będą dalej rosły – uważa 95% badanych Polaków. Jednocześnie 69% jest zdania, że będzie to wzrost dynamiczny. Niemal co trzeci respondent próbuje na różne sposoby podnieść swoje przychody, m.in. poprzez: szukanie dodatkowej pracy (19%), lepiej płatnej pracy (8%) czy pójście do pracodawcy po podwyżkę (5%). Otrzymanie podwyżki wynagrodzenia w ciągu ostatnich trzech miesięcy deklaruje 14% badanych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 29.11.2021Provident w kampanii ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferzeProvident wystartował ze świąteczną odsłoną kampanii wykorzystującej piosenkę z 2000 r. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.