Espresso

24 lutego 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2021

„Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze” – zachęca marka Vanish

„Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze” to hasło kampanii zainicjowanej przez markę Vanish (Reckitt Benckiser). Działania mają zmotywować konsumentów do spojrzenia na swoją garderobę nieco inaczej niż dotychczas. Drugi cel to uświadomienie im, jakie ilości wody pochłania produkcja odzieży. Jednocześnie marka zachęca do bardziej odpowiedzialnej konsumpcji, wskazując, jak dbać o ubrania, aby zminimalizować wpływ mody na naturę.

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2021

„LGBT+ja”, czyli rówieśniczy sojusz przeciwko homofobicznej przemocy w kampanii Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Siedmioro na dziesięcioro nastolatków LGBT+ w Polsce doświadcza homofobicznej i transfobicznej przemocy. W efekcie połowa nastoletnich osób LGBT+ mierzy się z objawami depresji, 70% ma myśli samobójcze. Ich dramatyczną sytuację potwierdzają codzienne zgłoszenia do telefonu zaufania 116 111. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczyna kampanię „LGBT+ja”, zachęcającą nastolatków do okazywania sojusznictwa i wsparcia swoim nieheteronormatywnym i transpłciowym rówieśnikom.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2021

Topnieje zainteresowanie polskich konsumentów znanymi markami – pokazuje badanie Deloitte

Pandemia nadal budzi niepokój polskich konsumentów, ale nastroje zdają się uspokajać z każdym miesiącem. Znajduje to też odzwierciedlenie w zwyczajach zakupowych Polaków. Nadal jesteśmy w europejskiej czołówce, jeśli chodzi o gromadzenie zapasów. Mimo to konsumentów deklarujących takie zachowanie ubyło w ciągu miesiąca o 5 p.p. Natomiast prawie połowa z nas, a więc najwięcej w Europie, poluje na okazje. Z badania „Global State of the Consumer Tracker” przeprowadzonego w Polsce po raz 12. przez firmę doradczą Deloitte wynika też, że zauważalnie zmniejsza się zainteresowanie dużymi markami na korzyść tzw. marek sklepowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2021

Podatek od reklamy – konsultacje IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR z wicepremierem Jarosławem Gowinem

19 lutego przedstawiciele trzech organizacji reprezentujących branżę reklamy i komunikacji marketingowej – IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR – odbyli spotkanie online z wicepremierem Jarosławem Gowinem. Tematem był projekt ustawy wprowadzającej podatek od reklamy. W konkluzji wszyscy uczestnicy zgodzili się, że prace przy projekcie ustawy w obecnym kształcie powinny być wstrzymane.

23 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2021

Już w marcu IAB HowTo: switch programmatic to first

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jak będzie wyglądać przyszłość bez plików 3rd party cookies? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji IAB HowTo: switch Programmatic to first. Wydarzenie odbędzie się 16–17 marca 2021 r. w formie online.

Poprzednie