Espresso

19 października 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2021

Gaming Marketing Days już 20-21 października

Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo, Pia Schörner z BMW, Jan Bojko z Twitcha czy Joe Offer z GWI - to tylko część prelegentów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Druga edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się już w dniach 20-21 października. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

18 października 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2021

Samsung wykorzystuje boom na uprawę roślin w domach i otwiera pizzerię, w której korzysta z samodzielnie wyhodowanych warzyw

60% Brytyjczyków chce uprawiać żywność w domu – pokazuje badanie Samsunga. Południowokoreański gigant ma nadzieję, że wykorzystanie technologii zwiększy liczbę osób chętnych do prowadzenia domowych miniupraw. Firma uruchamia też pierwszą w Wielkiej Brytanii pizzerię, w której dania przygotowywane są z samodzielnie wyhodowanych składników.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2021

IAB Europe i IAB Polska wzywają europarlamentarzystów do odrzucenia „wprowadzającego w błąd” raportu na temat reklam wykorzystujących dane

IAB Europe i IAB Polska wyrażają zaniepokojenie zainicjowanymi przez Grupę Zielonych/Wolne Przymierze Europejskie w Parlamencie Europejskim kampanią i raportem, które określają ogromną część gospodarki internetowej mianem „manipulacji” i wzywają do wprowadzenia całkowitego zakazania wykorzystywania danych osobowych w reklamie. Jak podkreślają branżowe organizacje, oznaczałoby katastrofę dla europejskich mediów, start-upów i małych firm.

Poprzednie