Espresso

17 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2022

Kampania „Szczepimy się” kosztowała 87 mln zł. Najwięcej trafiło do TVP i Polsatu. TVN i RASP nie otrzymały nic

W odpowiedzi na interpelację posła Marcina Kierwińskiego (PO) podsekretarz stanu w kancelarii premiera ujawnił informację na temat kosztów promocji szczepień ponoszonych przez budżet państwa. Kampania „Szczepimy się” kosztowała prawie 87 mln zł. Najwięcej pieniędzy trafiło do TVP i Polsatu. Działania w ramach kampanii nie były prowadzone w TVN Grupy Discovery ani w Ringier Axel Springer Polska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2022

Wstrzymanie większych wydatków ze względu na swoją sytuację finansową deklaruje niemal połowa konsumentów w Polsce. Badanie Deloitte

Po wzrostach poczucia bezpieczeństwa deklarowanych przez konsumentów jesienią ponownie pogarszająca się sytuacja pandemiczna spowodowała, że grudzień to kolejny miesiąc spadku nastrojów. Jak wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez Deloitte, niemal połowa badanych na świecie liczy na poprawę swojej sytuacji ekonomicznej w ciągu najbliższych trzech lat. Jednocześnie ponad dwie trzecie martwi się rosnącymi cenami codziennych zakupów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2022

e-Izba apeluje o odroczenie Polskiego Ładu

Izba Gospodarki Elektronicznej przyłącza się do apelu wystosowanego przez Radę Przedsiębiorczości. Apeluje do Rady Ministrów, posłów i senatorów o podjęcie pilnych działań legislacyjnych i zawieszenie stosowania przepisów podatkowych Polskiego Ładu do 1 stycznia 2023 r. Do tego czasu stosowane powinny być dotychczasowe przepisy, a najbliższy rok musi być wykorzystany na poprawę regulacji podatkowych oraz na umożliwienie wszystkim przygotowania się do stosowania zreformowanych przepisów.

16 stycznia 2022

14 stycznia 2022

Poprzednie