0 1 0 0 0 18.03.2024Amazon wyświetlał użytkownikom reklamy produktów, których nie mogli kupićAmazon wyświetlał użytkownikom błędnie targetowane reklamy. Producent sprzętu do gier płacił za reklamy pokazywane użytkownikom zamieszkałym w Kalifornii, mimo że nie sprzedawał produktów w tym stanie.
4 1 0 0 0 18.03.2024Znamy wyniki YouTube Works Awards 2023Po Grand Prix konkursu YouTube Works Awards 2023 sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz Yes.
1 2 0 0 0 18.03.2024Masowo płacimy za subskrypcje, z których nie korzystamy – badanie na zlecenie INGPrawie połowa Polaków korzysta z jakiegoś rodzaju subskrypcji. Jednocześnie niemal 40 proc. badanych przyznało, że zdarzyło im się opłacić subskrypcję usługi, z której nie korzystali. Pokazało to badanie wykonane na zlecenie ING Banku Śląskiego.
1 13 0 0 0 18.03.2024„Ceny koszyka 15 przykładowych produktów są takie same” – nowy spot LidlaW tym samym mieście w każdym sklepie Lidl ceny koszyka 15 przykładowych produktów są takie same i niższe niż u konkurencji. O tym jest najnowsza reklama Lidla.
0 1 0 0 0 18.03.2024Brad Pitt w kolejnej kampanii De LonghiKampania ekspresów De Longhi „Perfetto 2.0” jest kontynuacją platformy komunikacyjnej z udziałem Brada Pitta. Współpraca marki z aktorem trwa od 2021 r.
0 1 0 0 0 18.03.2024Prudential wybrał agencję Just do obsługi kreatywnejPrudential rozstrzygnął rozpisany jesienią ubiegłego roku przetarg na obsługę kreatywną. Z grona sześciu zaproszonych do przetargu na nową kampanię wybrano agencję reklamową Just.
2 2 0 0 0 18.03.2024„Jest sprawa, nowa kawa!” – ruszyła kampania marki EduschoWystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy.
1 2 0 0 0 18.03.2024Atlas angażuje Kamila Stocha do budowy Kadry MistrzówW tym roku jednym z kluczowych budowlanych trendów jest termomodernizacja. Marka Atlas rozpoczyna szeroką kampanię dotyczącą prac elewacyjnych, skierowaną przede wszystkim do fachowców. Twarzą kampanii jest Kamil Stoch.
0 1 0 0 0 18.03.2024Nationale-Nederlanden wybiera K+PR do komunikacji zewnętrznejOd początku 2024 r. za komunikację zewnętrzną Nationale-Nederlanden odpowiada agencja K+PR. Umowa obejmuje aktywności w zakresie komunikacji korporacyjnej, produktowej i społecznej.
0 4 0 0 0 18.03.2024Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie – badanie Amazona i Fundacji Forum KonsumentówRośnie świadomość Polaków na temat praw konsumenckich. 80 proc. badanych ocenia swój stan wiedzy jako „raczej dobry”. To o ponad 30 punktów procentowych więcej niż rok temu. Jednocześnie, w porównaniu do 2023 r., znacznie wzrosła liczba deklarujących chęć poszerzenia swojej wiedzy w tym zakresie – z 47 do 57 proc. obecnie. To o 10 p.p. więcej niż w 2023 r.