Zalando w kampanii „Radość należy do nas” chce przywracać radość ze świąt w całej Europie
  • 1
  • 1
22.11.2021

Zalando w kampanii „Radość należy do nas” chce przywracać radość ze świąt w całej Europie

Platforma Zalando rozpoczęła kampanię świąteczną. Jako jej cel wskazuje szerzenie radości w całej Europie i zachęcanie do refleksji oraz dzielenia się prawdziwymi momentami dającymi szczęście. Spot nakręcony przez nominowaną do nagrody Grammy Savanę Leaf opowiada o spędzaniu wyjątkowych chwil z bliskimi.

Kampania „Radość należy do nas” („Joy is ours”) koncentruje się na emocjonalnych chwilach, które oddają istotę świąt. Niezależnie od tego, czy chodzi o nostalgię rodzinnych spotkań, odnowienie kontaktu ze starymi przyjaciółmi czy spędzanie cennego czasu z wyjątkową osobą, marka zachęca wszystkich do świętowania radości w każdej formie. Kampania ma prezentować świadomy krok w kierunku „nowej normalności”. Jednocześnie zwraca uwagę na wyzwania, z którymi wszyscy musieliśmy zmierzyć się w ostatnich miesiącach.

W pełnometrażowym spocie ukazującym powrót wyjątkowych chwil z bliskimi w okresie świątecznym Zalando skupia się przede wszystkim na ludzkich emocjach. Kampania wyreżyserowana przez Savanę Leaf realizowana jest w wielu formatach, od spotu telewizyjnego po materiały w mediach społecznościowych. Została stworzona we współpracy z agencją kreatywną Anomaly. Poza głównymi materiałami wideo i ruchomymi treściami DOOH chwile pełne emocji uchwycił brooklyński fotograf Georgie Wood.

Ostatnie dwa lata przyniosły wiele wyzwań dla nas wszystkich. Zalando zależy na tym, by zapewnić dobre samopoczucie w te święta, gdy ludzie w całej Europie starają się nadrobić stracony czas. Wyrażanie siebie jest częścią DNA Zalando. Dzięki kampanii „Joy is ours” chcemy stworzyć platformę, za pomocą której nasza społeczność będzie mogła dzielić się chwilami radości oraz pozytywnymi wspomnieniami – mówi Ralph Rijks, VP of global marketing w Zalando.

W grudniu w ramach rozszerzenia kampanii przyjaciele Zalando z całej Europy będą udostępniać w mediach społecznościowych własne zdjęcia pokazujące, co oznacza dla nich radość. Obsada będzie składać się z aktorów i aktorek, marek, modeli i modelek oraz partnerów, z którymi Zalando współpracowało w 2021 r.

  • 1
radość ze świąt

Zalando chce przywracać radość ze świąt

22 listopada 2021