Raport „Havas Gen 2020”, czyli jak pandemia wpłynęła na zachowania konsumentów i komunikację marek
  • 0
  • 1
6.12.2021

Raport „Havas Gen 2020”, czyli jak pandemia wpłynęła na zachowania konsumentów i komunikację marek

Człowiek postpandemiczny szybciej przystosowuje się do nowej rzeczywistości, kieruje się intuicją i jest bardziej wrażliwy na otaczający go świat. Między innymi to wynika z raportu „Havas Gen 2020”, wydanego przez Havas Creative Group. Projekt stanowi podsumowanie kondycji „człowieka postpandemicznego” i jego potrzeb. Wskazuje kierunki działań dla marek w nowej rzeczywistości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2021

GfK: Polacy coraz częściej robią sprytne zakupy

Według firmy badawczej GfK 71 proc. wszystkich konsumentów w Polsce można określić jako tzw. smart shopperów. Z roku na rok ich liczba systematycznie wzrasta, a wysokie ceny w sklepach mogą jedynie wzmocnić ten trend. Smart shopperzy, idąc do sklepu, są już wcześniej przygotowani. Często mają listę zakupową, wiedzą, które produkty w jakim sklepie będą w promocji, a w głowie mają zakodowane ceny najczęściej kupowanych przez siebie produktów.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2021

Anna Parada zwyciężczynią rekordowej 22. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS

W 22. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, do której zgłoszono rekordową liczbę prac, wyróżnieni zostali: Liliia Drahomaretska, Łukasz Mesjasz, Katarzyna Nachman, Julia Sikorska oraz Wiktoria Wojnarowska. Główną nagrodę zdobyła Anna Parada. Zadaniem uczestników ujętym w haśle „(Nie)bezpieczne pasy” było zaprojektowanie plakatu wskazującego niebezpieczeństwa, jakie grożą pieszym na pasach oraz przedstawiającego zasady odpowiedzialnego zachowania się na nich.