Szczepionka Pfizera w grze „GTA”
  • 1
  • 1
6.12.2021

Szczepionka Pfizera w grze „GTA”

Szczepionka firmy Pfizer przeciwko koronawirusowi pojawiła się w grze „Grand Theft Auto Roleplay”. Zaszczepieni gracze, którzy przyjmą co najmniej jedną dawkę szczepionki także w wirtualnym świecie, uzupełnią pasek zdrowia i uruchomią specjalną ochronę swojej postaci.

Wraz ze wzrostem liczby zaszczepionych osób zauważyliśmy, że młodzi milenialsi i przedstawiciele pokolenia Z nie są tak chętni do przyjęcia zastrzyku, zwłaszcza drugiej dawki – mówi Félix Del Valle, dyrektor kreatywny agencji Ogilvy Brazil, która przygotowała aktywację.

Ogilvy połączyła siły z firmą Druid, aby stworzyć wirtualne centrum szczepień przeciwko Covid-19 w ramach gry „Grand Theft Auto”. W szczególności na Cidade Alta, największym serwerze „GTA RP” w Ameryce Łacińskiej.

Gra „GTA” naśladuje prawdziwe życie, więc do informowania o akcji wykorzystano billboardy w wirtualnym świecie. Postaci otrzymywały również powiadomienia w telefonach komórkowych, przypominające, że nadszedł czas na przyjęcie szczepionki.

Aby zdobyć korzyści, gracze muszą zaszczepić swoje postaci w jednym z centrów szczepień w grze. Następnie mają opublikować na Instagramie lub Twitterze dowód swojego szczepienia dowolną szczepionką, używając hashtagu #InGameVaccine. Po ukończeniu zadania postać w grze otrzymuje specjalny bandaż na ramię, który uzupełnia jej pasek zdrowia i daje specjalną ochronę.

Kampanię wspiera 25 wpływowych graczy z Brazylii, w tym Coringę, Babi, Gabe Peixe, Sabsdenadę i Piuzinho, którzy rozegrali tę w misję na żywo na Twitchu i Nimo.

Źródło: www.musebycl.io

  • 1
szczepionka Pfizera

Szczepionka Pfizera pojawiła się w grze „GTA”

6 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2021

GfK: Polacy coraz częściej robią sprytne zakupy

Według firmy badawczej GfK 71 proc. wszystkich konsumentów w Polsce można określić jako tzw. smart shopperów. Z roku na rok ich liczba systematycznie wzrasta, a wysokie ceny w sklepach mogą jedynie wzmocnić ten trend. Smart shopperzy, idąc do sklepu, są już wcześniej przygotowani. Często mają listę zakupową, wiedzą, które produkty w jakim sklepie będą w promocji, a w głowie mają zakodowane ceny najczęściej kupowanych przez siebie produktów.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2021

Anna Parada zwyciężczynią rekordowej 22. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS

W 22. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, do której zgłoszono rekordową liczbę prac, wyróżnieni zostali: Liliia Drahomaretska, Łukasz Mesjasz, Katarzyna Nachman, Julia Sikorska oraz Wiktoria Wojnarowska. Główną nagrodę zdobyła Anna Parada. Zadaniem uczestników ujętym w haśle „(Nie)bezpieczne pasy” było zaprojektowanie plakatu wskazującego niebezpieczeństwa, jakie grożą pieszym na pasach oraz przedstawiającego zasady odpowiedzialnego zachowania się na nich.