Lush. Na straży etyki, ekologii i równościLush. Na straży etyki, ekologii i równościLush. Na straży etyki, ekologii i równościLush. Na straży etyki, ekologii i równości
Wartości zawarte w produktach (fot. JeepersMedia on Visual Hunt/CC BY)

Lush. Na straży etyki, ekologii i równości

Lush. Na straży etyki, ekologii i równości
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Skandalizująca! Pokazuje rozebranych pracowników, tworzy instalacje artystyczne epatujące brutalnością. Empatyczna i wrażliwa. Walczy o prawa zwierząt i równość ludzi. Marka kosmetyków Lush od lat stara się udowodnić, że określenia ekologiczny, naturalny i etyczny nie są wytartymi sloganami.

Były lata 80., kiedy Mark Constantine i Liz Weir, oboje zainteresowani wytwarzaniem naturalnych, ekologicznych kosmetyków, nawiązali współpracę z The Body Shop. Ta firma kosmetyczna zyskiwała wtedy coraz większą popularność. Docenieni przez markę, szybko stali się jej największymi dostawcami. Sprzedali jej swoje receptury za zawrotną kwotę 11 mln dolarów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja