Jak zielony jest odzieżowy greenwashing? Kolejne postępy trendu fast fashionJak zielony jest odzieżowy greenwashing? Kolejne postępy trendu fast fashionJak zielony jest odzieżowy greenwashing? Kolejne postępy trendu fast fashionJak zielony jest odzieżowy greenwashing? Kolejne postępy trendu fast fashion
Centrum logistyczne Inditexu na Europę (źr. Inditex)

Jak zielony jest odzieżowy greenwashing? Kolejne postępy trendu fast fashion

Jak zielony jest odzieżowy greenwashing? Kolejne postępy trendu fast fashion
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Branża odzieżowa ma się świetnie, choć duże i znane marki borykają się z problemami. Ich miejsce zajmują firmy nie tyle mniejsze, co szybsze, jeśli chodzi w premiery kolekcji, produkcję, dostawę ubrań. A szafy klientów nie są z gumy, więc coraz większa część ich zawartości szybko kończy na śmieciach lub w spalarni.

25 lipca przestał istnieć dom mody Sonia Rykiel. Firma, która jeszcze rok wcześniej świętowała 50-lecie działalności, musiała ją zakończyć. Klienci po prostu odpłynęli. Choć na pracę brandu z pewnością wpłynęła śmierć projektantki, zniknięcie marki jest kolejnym przejawem szerszego trendu. Fast fashion zbiera swoje żniwo.

W sierpniu problemy finansowe dotknęły sieć luksusowych domów towarowych Barneys New York.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się