1 1 0 0 0 28.07.2021Historyczne logo Prudentiala powraca w kampanii na igrzyska olimpijskieZ okazji trwających w Tokio igrzysk olimpijskich Prudential rozpoczął kampanię „Who’s Your Rock?” („Kto jest Twoją skałą?”). Przywraca w niej dawne logo firmy – Skałę Gibraltarską wpisaną w okrąg, która ma symbolizować siłę i odporność.
0 1 0 0 0 28.07.2021Facebook ograniczy targetowanie reklam do nieletnich na Facebooku, Messengerze i Instagramie27 lipca Facebook ogłosił wprowadzenie zmian dotyczących osób nieletnich na swoich platformach. Od teraz konta osób poniżej 16. roku życia będą domyślnie prywatne. Firma utrudni też potencjalnie podejrzanym profilom znalezienie młodych ludzi, a reklamodawcom ograniczy możliwości kierowania do nich reklam.
0 1 0 0 1 28.07.2021Ośmiu na dziesięciu Polaków przejmuje się zmianami klimatu – pokazuje badanie Deloitte81 proc. Polaków deklaruje, że zmiany klimatyczne są dla nich powodem do obaw. Wyniki badania przeprowadzonego przez ekspertów firmy doradczej Deloitte „Climate Sentiment Index” pokazują też, że sześciu na dziesięciu badanych odczuwa poważny niepokój związany ze stanem środowiska naturalnego. Zdecydowanie najwięcej jest w tej grupie kobiet.
0 1 0 0 0 28.07.2021Silver Models – rusza platforma dla influencerów i modeli z pokolenia 50+Silver Agency powołała nową spółkę – Silver Models. To platforma, która łączy influencerów oraz modeli po 50. roku życia i rozwija ich w obu obszarach jednocześnie. Ma to być autorska odpowiedź na rosnące zainteresowanie marketingiem skierowanym do osób dojrzałych i potrzebę aktywizacji pokolenia 50+ w celu podejmowania współpracy reklamowej.
0 5 0 0 0 28.07.2021Co czwarty Polak jest gotowy na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swoich zasad moralnych, aby się wzbogacić. Wyniki badaniaJeden na czterech Polaków zgodziłby się na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swojego kodeksu moralnego, aby stać się bogaty. Mężczyźni i osoby zamożniejsze są bardziej skłonni do takich zachowań. Serwis kariery InterviewMe.pl przeprowadził badanie „Do czego byłbyś zdolny, aby się wzbogacić”, w którym zapytano ponad 700 respondentów o to, na jakie poświęcenia byliby gotowi, aby się wzbogacić.
1 1 0 0 0 28.07.2021Rayssa Leal – trzynastoletnia wicemistrzyni olimpijska – w reklamie NikeTrzynastoletnia Rayssa Leal, która w Tokio zdobyła srebrny medal olimpijski w skateboardingu w kategorii street, wystąpiła w reklamie Nike. Spot nawiązuje do zamieszczanych przez nastolatkę w social media materiałów, w których jeździła na deskorolce w stroju wróżki.
0 5 0 0 0 27.07.2021Wavemaker: aktywizm marek z przewagą zwolenników. Polaków dzieli kwestia wsparcia dla społeczności LGBTAngażowanie się marek w tematy społeczno-polityczne nie ma w Polsce jednoznacznie pozytywnego odbioru. Spośród rozmaitych badanych kwestii, w które angażują się marki, najmniejszym zrozumieniem cieszy się wsparcie mniejszości seksualnych. Bardziej protęczowi są młodzi konsumenci, o których nie można jednak powiedzieć, że ogólnie oczekują większego ideowego zaangażowania marek. Badanie Wavemakera pokazuje, że właśnie w grupie tzw. zetów jest za to nadreprezentacja osób podejrzewających korporacje o czysto komercyjne intencje prospołecznych działań.
0 1 0 0 0 27.07.2021Powstała inteligentna obroża dla psówNowojorska firma Fi stworzyła inteligentną obrożę dla psów. Właśnie dodała do niej funkcję śledzenia snu pupila.
0 7 0 0 0 27.07.2021Pracownicy sklepów bohaterami kampanii Walmarta i PepsiCoHeroizm to nie tylko wielkie czyny. Może manifestować się w prostej służbie drugiemu człowiekowi i życzliwości. Było to szczególnie widoczne w szczytowym momencie pandemii Covid-19, kiedy pracownicy sklepów spożywczych stanęli na pierwszej linii walki z wirusem. Właśnie dlatego Walmart uruchomił „Every Day Heroes” – wspólne przedsięwzięcie z PepsiCo, aby zaangażować klientów w docenianie pracowników sklepów i bohaterów dnia codziennego, którzy służą swoim społecznościom.
0 3 0 0 0 27.07.2021Książęce IPA ma muralu zaprojektowanym przez konsumentaW Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 8 można oglądać mural piwa Książęcego. To projekt zwycięzcy konkursu na kolaż przedstawiający piwny świat z Książęcym IPA w roli głównej.