Espresso

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
8.06.2022

Jak zmieniło się zachowanie polskiego konsumenta w sklepie detalicznym na przestrzeni ostatnich dwóch lat? Wyniki raportu „Shopper Barometr Polska 2022”

Pomimo pandemii sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89% zazwyczaj robi w nich zakupy). W jaki sposób skutecznie komunikować się z konsumentem w sklepie? Czy Polacy trzymają się swojej listy zakupowej? Na te i inne pytania odpowiada raport Shopper Barometr Polska 2020 in-Store Media Polska i Ipsos Polska.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 1
14.04.2022

Koalicja „Razem przeciw dezinformacji” Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital Poland

Dezinformacja to potężna broń, która w realny sposób może negatywnie wpływać na kraje i bieg ich historii. Dlatego musimy działać tu i teraz, by powstrzymać skutki jej użycia – podkreślają wspólnie członkowie Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital Poland. To właśnie z inicjatywy tych organizacji powstała koalicja „Razem przeciw dezinformacji”. Poprzez różnorodne działania edukacyjne chce ona walczyć z tym szkodliwym zjawiskiem.

Poprzednie