Espresso

  • 6
  • 6
  • 0
  • 0
  • 1
22.09.2020

Królewna kocha smoka na TikToku, czyli Brodka, Wieniawa i Urbańska w kolejnej odsłonie projektu „Allegro Lektury 2.0”

Gdzie i jak tworzyliby klasycy polskiej literatury, gdyby żyli współcześnie? Czy Maria Pawlikowska-Jasnorzewska głosiłaby idee feministyczne, a Bolesław Leśmian bawił się słowem na TikToku? Czy Adam Mickiewicz pisałby teksty do alternatywnych ballad, by później udostępnić je na platformie audio? W drugim sezonie podcastów „Allegro Lektury 2.0” Monika Brodka, Julia Wieniawa, Natalia Szroeder, Smolasty, Miuosh i Natasza Urbańska udowadniają, że przekaz drzemiący w twórczości mistrzów wcale nie traci na aktualności.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
18.09.2020

Polacy zakupy w Internecie robią raz w miesiącu lub częściej – badanie firmy ExpertSender

Polacy chętnie robią zakupy w e-sklepach – pokazuje raport „Zakupy online w Polsce 2020” firmy ExpertSender. W ciągu miesiąca 31% badanych wydało od 101 do 300 zł, a 28% od 301 do 500 zł. Najbardziej pożądanym udogodnieniem dla co piątego ankietowanego jest szybka i przewidywalna dostawa, natomiast największym utrudnieniem są wyskakujące reklamy na stronach internetowych. Prawie co 10. osoba zadeklarowała, że nie porzuciła ostatnio koszyka w e-sklepie.

Poprzednie