Dlaczego bojkot Facebooka nie wypaliłDlaczego bojkot Facebooka nie wypaliłDlaczego bojkot Facebooka nie wypaliłDlaczego bojkot Facebooka nie wypalił
Bazujesz na miarach efektywności zapewnianych przez daną platformę? Kampania zwykle wygląda efektywnie (fot. Pixabay)

Dlaczego bojkot Facebooka nie wypalił

Dlaczego bojkot Facebooka nie wypalił
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

W ostatnich tygodniach Forrester i BMO Capital, dwie duże firmy zajmujące się analizą danych marketingowych i finansowych opublikowały swoje raporty na temat skutków letniego bojkotu Facebooka przez globalne marki. Okazało się, że zgodnie z przewidywaniami skutki te nie są duże ani dla marek, ani przede wszystkim dla Facebooka. Oba raporty nie dają jednak pełnej odpowiedzi na pytanie, dlaczego tak się stało.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja