Od złota, poprzez banknoty i bitcoiny, po... attencoin?Od złota, poprzez banknoty i bitcoiny, po... attencoin?Od złota, poprzez banknoty i bitcoiny, po... attencoin?Od złota, poprzez banknoty i bitcoiny, po... attencoin?
Ludzka uwaga jest obecnie najcenniejszym dobrem – także dla marek (fot. Pixabay)

Od złota, poprzez banknoty i bitcoiny, po… attencoin?

Od złota, poprzez banknoty i bitcoiny, po... attencoin?
Krystyna Malinowska

Krystyna Malinowska

-

project manager, Alpaca Studio

Krystyna Malinowska

Krystyna Malinowska

project manager
Alpaca Studio

Product managerka i copywriterka. Od 2019 r. w agencji marketingowej Alpaca Studio. Odpowiada za strategie komunikacyjne, tworzenie treści i realizację projektów. Doświadczenie zdobywała w marketingu jednej z największych firm telekomunikacyjnych. Absolwentka socjologii i polonistyki, pasjonatka skutecznego posługiwania się słowem. Obserwatorka wpływu nowoczesnych technologii na życie społeczne i przemiany gospodarcze.

Uwaga raczej nie będzie następnym realnym środkiem płatniczym, choć można sobie wyobrazić narrację sf, w której, podobnie jak życzliwość w opowiadaniu Pawła Beręsewicza pt. „System”, stałaby się ona walutą. W rzeczywistości uwaga nie będzie rodzajem waluty prawdopodobnie dlatego, że jest trudno mierzalna i nie jest w pełni wymienialna, chociaż...

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się