0 1 0 0 1 23.08.2018 Jacek Kisiała10 faktów o wykorzystaniu nowoczesnych technik wizualnych w sprzedażyNie ma skuteczniejszego sposobu budowania relacji z klientem niż kontakt bezpośredni. Dziś jednak podczas spotkania niekoniecznie trzeba sięgać tylko po foldery czy zdjęcia. Można zaprosić potencjalnego klienta, aby założył specjalne okulary i doświadczył czegoś, co zapamięta i co będzie chciał powtarzać. Poniżej 10 faktów, które warto sobie uświadamiać, aby dobrze wykorzystywać możliwości nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży. event marketing experiential marketing marketing bezpośredni obsługa klienta
3 4 0 0 0 5.11.2018 Sonia HoronziakByć bardziej w realu czy w digitalu? Rosną rozterki wielkich detalistówSieci sklepów z odzieżą, obuwiem, ale też akcesoriami czy zabawkami zmniejszają liczbę placówek. Ten trend jest widoczny od ubiegłego roku. Kolejne znane witryny znikają z ulic i galerii handlowych, na razie zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Toys’R’Us, Gap czy Foot Locker to tylko niektóre z amerykańskich marek, które niebawem zamkną setki swoich sklepów. customer experience e-commerce handel detaliczny zarządzanie marką
0 1 0 0 3 3.01.2019 Aleksandra Czapiewska neé Kijewska, Ewelina KrajewskaJak sprzedawać kosmetyki z wykorzystaniem platformy marketing automation?Stało się! Wybrałeś i wdrożyłeś w firmie narzędzie do automatyzacji marketingu. Teraz korzystaj z jego cennych możliwości. Ale po jakie konkretnie rozwiązania sięgnąć, by otrzymać świetny zwrot z inwestycji? Skąd czerpać pomysły? Jak przekuwać czas i energię w efektywne projekty? Oto przykład, który cię zainspiruje. analityka internetowa e-commerce handel detaliczny marketing mobilny
0 6 0 0 1 6.03.2019 RedakcjaRząd planuje ograniczenie sprzedaży marek własnych przez sieci handlowe – eksperci komentują. Oto 5 zróżnicowanych spojrzeń na projekt premiera MorawieckiegoProdukty nabiałowe Mleczna Dolina, woda Polaris czy Oaza, Kraina Wędlin, kosmetyki BeBeauty – to popularne marki własne z półek Biedronki. Konkurencyjny Lidl proponuje np. lubiane wędliny Pikok czy nabiał Pilos. Często kupowane są też marki z logo Carrefour czy Tesco. Tymczasem premier ogłosił projekt ograniczenia sprzedaży takich marek przez sieci handlowe. Zyskać miałyby marki producentów. Co z tego wyniknie? Komentują: Magdalena Szot (PMR), dr Adam Czarnecki (ARC Rynek i Opinia), Mariusz Pyc (Open Research), Agnieszka Górnicka (Inquiry Market Research), Michał Kociankowski (Synergion, Simply By). handel detaliczny prawo
1 3 0 0 0 28.12.2018 Tomasz KaczmarekMarki we wspólnej podróży. 4 przykłady współpracy co-brandingowej z internetowym agentem turystycznymJeśli ktoś szuka biletów lotniczych, pewnie będzie też chciał zarezerwować hotel. A może potrzebny będzie transport z lotniska do centrum miasta stanowiącego cel podróży? Jak ułatwić turyście sprawdzenie kursu walut albo zrobienie ostatnich zakupów tuż przed wylotem? Szukając odpowiedzi na takie pytania, Grupa eSky nawiązuje współpracę z markami, których oferta jest komplementarna wobec jej oferty. Teraz podsumowuje projekty zrealizowane m.in. wspólnie z Uberem i serwisem Answear. customer experience promocje sprzedaży zarządzanie marką
0 2 0 0 0 28.09.2018 Katarzyna DragovićUprawiajmy tę grządkę, czyli o festiwalach reklamowychFestiwale reklamowe… Odwieczny spór: czy są potrzebne, czy nie? Czy pozytywnie wpływają na marki, czy może im szkodzą? Czy generują biznes dla agencji? Czy rozwijają karierę kreatywnych? Te pytania nigdy nie tracą na aktualności. Przed zbliżającą się 25. edycją Golden Drum powraca do nich Katarzyna Dragović, ambasadorka festiwalu. felieton konkursy reklamowe wydarzenia branżowe