Marki we wspólnej podróży. 4 przykłady współpracy co-brandingowej z internetowym agentem turystycznymMarki we wspólnej podróży. 4 przykłady współpracy co-brandingowej z internetowym agentem turystycznymMarki we wspólnej podróży. 4 przykłady współpracy co-brandingowej z internetowym agentem turystycznymMarki we wspólnej podróży. 4 przykłady współpracy co-brandingowej z internetowym agentem turystycznym
Przelot to dopiero początek. Jak ułatwić turyście podróż? (fot. kadr ze spotu eSky)

Marki we wspólnej podróży. 4 przykłady współpracy co-brandingowej z internetowym agentem turystycznym

Marki we wspólnej podróży. 4 przykłady współpracy co-brandingowej z internetowym agentem turystycznym
Tomasz Kaczmarek

Tomasz Kaczmarek

-

marketing manager Central-Western Europe & group brand manager, eSky Group

Tomasz Kaczmarek

Tomasz Kaczmarek

marketing manager Central-Western Europe & group brand manager
eSky Group

W Grupie od 2014 r. odpowiada za spójną komunikację marki eSky i działania marketingowe. W 2016 r. wprowadził nowe logo i identyfikację wizualną eSky na poziomie Grupy oraz rozpoczął działania repozycjonujące markę. Do swoich osiągnięć zalicza także kampanię reklamową „Wkręć się w podróżowanie” (2017) oraz kampanię związaną z 10-leciem eSky. Wcześniej był związany z firmą Maspex Wadowice. Jako brand manager zajmował się marką Tymbark w Polsce, a wcześniej jako product manager marką Kubuś na rynkach Czech, Słowacji i Węgier.

Jeśli ktoś szuka biletów lotniczych, pewnie będzie też chciał zarezerwować hotel. A może potrzebny będzie transport z lotniska do centrum miasta stanowiącego cel podróży? Jak ułatwić turyście sprawdzenie kursu walut albo zrobienie ostatnich zakupów tuż przed wylotem? Szukając odpowiedzi na takie pytania, Grupa eSky nawiązuje współpracę z markami, których oferta jest komplementarna wobec jej oferty. Teraz podsumowuje projekty zrealizowane m.in. wspólnie z Uberem i serwisem Answear.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się