Być bardziej w realu czy w digitalu? Rosną rozterki wielkich detalistówByć bardziej w realu czy w digitalu? Rosną rozterki wielkich detalistówByć bardziej w realu czy w digitalu? Rosną rozterki wielkich detalistówByć bardziej w realu czy w digitalu? Rosną rozterki wielkich detalistów
Pogodzić cyfrową wygodę z namacalnym doświadczeniem produktu (fot. kadr ze spotu H&M)

Być bardziej w realu czy w digitalu? Rosną rozterki wielkich detalistów

Być bardziej w realu czy w digitalu? Rosną rozterki wielkich detalistów
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Sieci sklepów z odzieżą, obuwiem, ale też akcesoriami czy zabawkami zmniejszają liczbę placówek. Ten trend jest widoczny od ubiegłego roku. Kolejne znane witryny znikają z ulic i galerii handlowych, na razie zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Toys’R’Us, Gap czy Foot Locker to tylko niektóre z amerykańskich marek, które niebawem zamkną setki swoich sklepów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się