10 faktów o wykorzystaniu nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży10 faktów o wykorzystaniu nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży10 faktów o wykorzystaniu nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży10 faktów o wykorzystaniu nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży
Takie wrażenia pamięta się na długo. I można do nich wracać (fot. Pixabay)

10 faktów o wykorzystaniu nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży

10 faktów o wykorzystaniu nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży
Jacek Kisiała

Jacek Kisiała

-

, Extend Vision

Jacek Kisiała

Jacek Kisiała

Extend Vision

Współwłaściciel firmy Extend Vision, wiceprezes Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Pasjonat nowoczesnych technologii i multimedialnych rozwiązań wystawienniczych.

Nie ma skuteczniejszego sposobu budowania relacji z klientem niż kontakt bezpośredni. Dziś jednak podczas spotkania niekoniecznie trzeba sięgać tylko po foldery czy zdjęcia. Można zaprosić potencjalnego klienta, aby założył specjalne okulary i doświadczył czegoś, co zapamięta i co będzie chciał powtarzać. Poniżej 10 faktów, które warto sobie uświadamiać, aby dobrze wykorzystywać możliwości nowoczesnych technik wizualnych w sprzedaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się