0 4 0 0 0 23.04.2019 Adam Stankiewicz, Rafał DomagałaStandy reklamowe, czyli jak zwiększać zyski i budować wizerunek w punktach sprzedażyMateriały POS to nośniki komunikatów zwracające uwagę na daną markę w punkcie sprzedaży. POS-y wyzwalają decyzje zakupowe, a więc są kategorią działań marketingowych, której bezpośrednim efektem powinno być zwiększenie sprzedaży. Jak zapewnić sobie ten efekt? customer experience handel detaliczny marketing bezpośredni shopper marketing
2 3 0 0 3 26.08.2018 Jakub MüllerGang Świeżaków wraca jako Gang Słodziaków. Dlaczego prosty program punktowy zadziałał w Biedronce, a nie zadziałał w wielu innych sieciach handlowych?Dzisiaj rusza nowa edycja jednej z najlepszych akcji w historii polskiego marketingu. Jej mechanizm jest identyczny jak w przypadku ubiegłorocznego Gangu Świeżaków. To połączenie psychologicznych trików, dobrej organizacji i odpowiedniego wyboru momentu na start. Właśnie brak tego ostatniego czynnika sprawił, że podobne programy z maskotkami prowadzone przez inne sieci handlowe kończyły się klapą. kampanie reklamowe programy lojalnościowe i crm promocje sprzedaży
1 6 0 0 2 14.09.2017 Mateusz LubczańskiLidl walczy z Biedronką na pluszaki. Jaki oręż pójdzie w ruch jutro?Konkurencja Lidla i Biedronki przybiera nową formę i staje się jeszcze bardziej zacięta. Kiedy żółto-czarno-czerwony zawodnik zaproponował klientom nowe Świeżaki, żółto-niebiesko-czerwony nagle zza pazuchy wyjął swoje... Lidlaki. Ta zakrawająca chwilami na absurd rywalizacja to coś więcej niż pluszaki za naklejki lub gotówkę. To gra warta miliony. kampanie reklamowe promocje sprzedaży
0 10 0 0 0 21.08.2017 Kondej MarketingMarketingowy Ranking Sieci Detalicznych 2017Czołowe pozycje w czternastej edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych, prowadzonego przez firmę Kondej Marketing, zajmują marki handlowe działające w skali ogólnopolskiej. W top 10 znajdują się sieci wielkopowierzchniowe, tj. hipermarkety, dyskonty i supermarkety. Wskazuje to na duże zróżnicowanie w handlu detalicznym produktami szybkorotującymi. Pozwala ono zaspokoić różne potrzeby polskich konsumentów. badania marketingowe
0 1 0 0 1 1.04.2019 Bartosz GostkowskiO psach, co nie jadają kiełbasy, czyli wielki boom na rynku zoologicznymPolacy kochają zwierzęta. Prawie połowa z nas dzieli dom z co najmniej jednym zwierzakiem. To prawie siedem milionów psów, kotów, rybek, szynszyli itp. Pod tym względem plasujemy się w czubie europejskiej elity. Z dynamiki trendu wynika, że szybko się to nie zmieni. Zmienia się za to sposób, w jaki traktujemy naszych milusińskich. felieton handel detaliczny trendy zarządzanie marką
0 6 0 0 2 8.03.2018 Mariusz RzannyGadzi umysł na zakupach, czyli jak pomóc konsumentowi dokonywać wyborówRośnie liczba ofert, z którymi styka się codziennie przeciętny konsument. Coraz częściej staje on wobec konieczności dokonywania wyborów. Wiele wskazuje na to, że wzrastać będzie rola mechanizmów nieświadomych w tym procesie. Można powiedzieć, że konsument przyszłości będzie sterowany gadzim mózgiem. Jak uwzględnić tę wiedzę w konstruowaniu oferty sprzedażowej? badania marketingowe promocje sprzedaży psychologia konsumenta