0 1 0 0 0 10.11.2004 Jolanta WęgrzynUczta… bulionera"Bulionerami" bywamy od czasu do czasu, w porze obiadowej. "Bulionerami", przy odrobinie kulinarnego szczęścia, możemy też zostać... na okres co najmniej jednego roku. Gwarantuje nam to udział w nowej loterii, której organizatorem jest firma Winiary. konkursy reklamowe
0 1 0 0 0 26.10.2005 Marcin GazdaPalestra w wózku z zakupamiKonsumenci mają różnorakie skojarzenia związane z hipermarketami. Część z nich wymieni przede wszystkim charakterystyczne akcje promocyjne, inni zaś długie kolejki do kas. Być może wielkie centra handlowe już wkrótce kojarzone będą ze... stoiskami informacji prawnej. Choć brzmi to niewiarygodnie, pierwszy krok ku temu nieco futurystycznemu projektowi został już zrobiony. I oczywiście wzbudza ogromne kontrowersje – przede wszystkim wśród renomowanej konkurencji. handel detaliczny
0 1 0 0 1 26.01.2006 Katarzyna OpoczkaLoteria zamiast lekturyW „Dzienniku Polskim” ruszył właśnie konkurs „Wygraj mieszkanie”. Czytelnicy „Nowego Dnia” mogą natomiast wygrać „górę złotych” (a konkretnie 50 000 zł). Gazety codzienne coraz częściej kuszą nas różnego rodzaju konkursami i loteriami, w których można wygrać duże pieniądze lub naprawdę cenne nagrody. Czyżby dodawanie do gazet gadżetów przestało być wystarczającą formą promocji? konkursy reklamowe
0 1 0 0 2 29.03.2006 Marcin GazdaKręcić każdy może. Kręcić reklamęZapewne na bieżąco analizujesz filmy reklamowe. Zwracasz uwagę na dobór muzyki, scen, występujących postaci czy pojawiających się sloganów. Wiadomo, że wszystkie elementy powinny ze sobą współgrać. Jednak nie zawsze tak jest, więc część produkcji dosadnie krytykujesz, a inne wręcz szyderczo wyśmiewasz. Może nawet twierdzisz, że spod twoich rąk wyszłoby ciekawsze dzieło reklamowe. Teraz masz okazję spróbować swoich sił i... przekonać się w praktyce, że tworzenie spotów to nie lada wyzwanie. content marketing konkursy reklamowe
0 1 0 0 1 23.05.2007 Anna DrabarzUwiedź mnie swoim portfolioW 1998 roku pewien rabin z Los Angeles, zaniepokojony nadmierną asymilacją kulturową członków społeczności żydowskiej, wpadł na pomysł, który swą prostotą otarł się o genialność. Speed dating – kojarzenie par poprzez danie singlom możliwości spotkania jak największej liczby potencjalnych partnerów w określonym miejscu i czasie – okazał się znakomitym sposobem na zwiększenie szans samotnych na odnalezienie „kogoś właściwego”. W świecie, który w pogoni za dobrami traci oddech i utrudnia ludziom zadzierzgnięcie bliższych więzi, idea ta odniosła wielki sukces. Ignacio Oreamuno, założyciel społeczności pracowników reklamy ihaveanidea zachwycił się nią na tyle, że postanowił przenieść koncept błyskawicznych randek na grunt swojej działalności. konkursy reklamowe
1 3 0 0 1 1.08.2007 Marcin GazdaAXE, czyli 7 dni na MajorceTygodniowy urlop na Majorce to marzenie wielu osób, jak również nagroda w konkursie organizowanym przez Unilever Polska. Zwycięzcy zabawy zamieszkają w luksusowej willi, obok której znajdują się m.in. dwa baseny oraz kort tenisowy. Ponadto szczęśliwcom czas umilać mają urodziwe pokojówki. Dzięki licznym atrakcjom wyjeżdżający na długo zapamiętają tegoroczne wakacje i... nazwę promowanego w ten sposób dezodorantu. konkursy reklamowe