Jak sprzedawać kosmetyki z wykorzystaniem platformy marketing automation?Jak sprzedawać kosmetyki z wykorzystaniem platformy marketing automation?Jak sprzedawać kosmetyki z wykorzystaniem platformy marketing automation?Jak sprzedawać kosmetyki z wykorzystaniem platformy marketing automation?
Znane techniki sprzedaży w wersji zautomatyzowanej (fot. Pixabay)

Jak sprzedawać kosmetyki z wykorzystaniem platformy marketing automation?

Jak sprzedawać kosmetyki z wykorzystaniem platformy marketing automation?
Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

-

wspólnik, MA Pro

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

wspólnik, MA Pro

W marketingu pracuje od 2007 r. Zafascynowana dziedziną marketing automation i możliwościami, jakie przynosi nowa technologia. Certyfikowany partner Google oraz wielu znanych dostawców platform MA, m.in. SalesManago, Edrone i Sarehub.

Ewelina Krajewska

Ewelina Krajewska

-

wspólnik, MA Pro

Ewelina Krajewska

Ewelina Krajewska

wspólnik, MA Pro

W marketingu pracuje od 2007 r. Współtworzyła koncepcję i koordynowała wdrożenie narzędzi MA w GK Neonet i Pixers. Certyfikowany partner wielu znanych dostawców platform marketing automation, m.in. SalesManago, Edrone i Sarehub.

Stało się! Wybrałeś i wdrożyłeś w firmie narzędzie do automatyzacji marketingu. Teraz korzystaj z jego cennych możliwości. Ale po jakie konkretnie rozwiązania sięgnąć, by otrzymać świetny zwrot z inwestycji? Skąd czerpać pomysły? Jak przekuwać czas i energię w efektywne projekty? Oto przykład, który cię zainspiruje.

Narzędzia automatyzacji mogą być nieocenioną pomocą dla specjalistów marketingu w najróżniejszych branżach. Przejdźmy do konkretów – na pierwszy ogień idą kosmetyki.

Omówimy możliwości wykorzystania MA, przyjmując założenie, że doszło do pełnej integracji z platformą, a firma może korzystać z wszystkich funkcjonalności dostępnych na rynku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się