Festiwale reklamowe… Odwieczny spór: czy są potrzebne, czy nie? Czy pozytywnie wpływają na marki, czy może im szkodzą? Czy generują biznes dla agencji? Czy rozwijają karierę kreatywnych? Te pytania nigdy nie tracą na aktualności. Przed zbliżającą się 25. edycją Golden Drum powraca do nich Katarzyna Dragović, ambasadorka festiwalu.Zacznijmy od reklamodawców. Niektórzy z nich lekceważą festiwale, uważając, że są one tylko powierzchownym miernikiem skuteczności reklam. Owszem, najważniejszym wyznacznikiem są zawsze dobre wyniki finansowe. Ale dobre wyniki plus Grand Prix na międzynarodowym festiwalu to chyba gra warta świeczki?
A co do tej powierzchowności, to Institute of Practitioners in Advertising opublikował jakiś czas temu badanie, z którego wynika, że nagradzana kampania jest dwanaście razy skuteczniejsza niż kampania, która pozostała niezauważona.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.