Uprawiajmy tę grządkę, czyli o festiwalach reklamowychUprawiajmy tę grządkę, czyli o festiwalach reklamowychUprawiajmy tę grządkę, czyli o festiwalach reklamowychUprawiajmy tę grządkę, czyli o festiwalach reklamowych
Goden Drum, 17–19 października 2018, Portorož

Uprawiajmy tę grządkę, czyli o festiwalach reklamowych

Uprawiajmy tę grządkę, czyli o festiwalach reklamowych
Katarzyna Dragović

Katarzyna Dragović

-

ambasadorka Golden Drum, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy

Katarzyna Dragović

Katarzyna Dragović

ambasadorka Golden Drum, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy

Pracowała dla największych polskich banków, operatorów mobilnych, funduszy emerytalnych i firm międzynarodowych, jak PKO BP, ING Nationale Nederlanden, Canal+ Cyfra+, Nescafe, Plus GSM, PZU, Danone, Citroen, Vichy, Reckitt Benckiser, Gillette, KGHM, Algida, Boots, General Motors, Kraft Jacobs Suchard, Master Foods, Tetley, ColaCola, Sterling Health, Commercial Union. Jurorka polskich i zagranicznych konkursów reklamy: New York Festivals, Kreatura, Złote Orły, KTR, POPAi, Kodak Film Festival. Przedstawicielka branży reklamowej w Komitecie Obchodów Roku Chopinowskiego. Założycielka i dyrektor kreatywna Szkoły Mistrzów Reklamy – jedynej polskiej zawodowej szkoły reklamy.

Festiwale reklamowe… Odwieczny spór: czy są potrzebne, czy nie? Czy pozytywnie wpływają na marki, czy może im szkodzą? Czy generują biznes dla agencji? Czy rozwijają karierę kreatywnych? Te pytania nigdy nie tracą na aktualności. Przed zbliżającą się 25. edycją Golden Drum powraca do nich Katarzyna Dragović, ambasadorka festiwalu.

Zacznijmy od reklamodawców. Niektórzy z nich lekceważą festiwale, uważając, że są one tylko powierzchownym miernikiem skuteczności reklam. Owszem, najważniejszym wyznacznikiem są zawsze dobre wyniki finansowe. Ale dobre wyniki plus Grand Prix na międzynarodowym festiwalu to chyba gra warta świeczki?

A co do tej powierzchowności, to Institute of Practitioners in Advertising opublikował jakiś czas temu badanie, z którego wynika, że nagradzana kampania jest dwanaście razy skuteczniejsza niż kampania, która pozostała niezauważona.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się