0 1 0 0 0 17.01.2023Ergo Hestia rozstrzygnęła przetarg na obsługę social mediaOd 1 lutego agencja Cut The Mustard poprowadzi wybrane kanały social media Ergo Hestii, w tym zajmie się rozwojem kanału na TikToku.
0 1 0 0 0 17.01.2023Konsumenci po 60. roku życia korzystają z nowych technologii – badanie ARCLudzie po 60. roku życia korzystają z nowych technologii, z bankowości internetowej i mobilnej, a także dokonują zakupów przez internet. Co piąta osoba w wieku emerytalnym jest czynna zawodowo. Pokazuje to raport „Dojrzali konsumenci w Polsce” ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 17.01.2023Škoda w kampanii celebruje 20 lat współpracy z TOPRKampania Škody wystartowała 22 grudnia. Podkreśla wieloletnią współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Osią kampanii jest spot wideo.
0 12 0 0 0 17.01.2023ING Bank Śląski pokazuje przyszłość polskich miast za pomocą sztucznej inteligencjiW ramach akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING” bank przygotował wizualizacje przyszłości polskich metropolii. Wizja siebie i znanych miejsc w przyszłości ma zachęcić do myślenia o emeryturze i zabezpieczeniu finansowym na starość.
2 1 0 0 0 17.01.2023Stowarzyszenie Otwarte Klatki sprawdziło, jak polskie gwiazdy reagują na nagrania z ferm futrzarskichSiedem polskich gwiazd wzięło udział w spocie zrealizowanym przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Film pokazuje reakcje celebrytów na nagrania z ferm futrzarskich. Akcja jest częścią kampanii Fur Free Europe.
1 1 0 0 0 17.01.2023Domino’s Pizza z kampanią „Efekt Domino’s”Od 16 stycznia w telewizji, a od początku roku w internecie trwa kampania Domino’s Pizza „Efekt Domino’s”. Kampania ma na celu wzrost świadomości marki, a także zakomunikowanie szybkiej i niezawodnej dostawy pizzy.
0 1 0 0 0 17.01.2023CESP z podsumowaniem wyników audytu danych pomiaru oglądalności in-home NielsenaZrzeszenie nadawców telewizyjnych Moc TV prezentuje wnioski z audytu pomiaru oglądalności telewizji in-home Nielsena. Audyt realizowany był przez międzynarodową firmę audytorską CESP.
1 1 0 0 0 17.01.2023Ogórki kiszone jak papieska kremówka – nowy oficjalny symbol Kalwarii ZebrzydowskiejNa początku stycznia ogórki kiszone ogłoszone zostały oficjalnym gadżetem promocyjnym Kalwarii Zebrzydowskiej. Pomysł wziął się z tradycji kiszenia ogórków w celu sprzedaży ich pielgrzymom oraz ze wspomnień Jana Pawła II.
1 5 0 0 0 17.01.2023Shakira nagrała diss na byłego partnera – odpowiedziały marki Casio i TwingoShakira nagrała utwór, w którym wyśmiewa byłego partnera – piłkarza Gerarda Pique. Porównuje siebie do Roleksa i Ferrari, a jego nową partnerkę do Casio i Twingo. Spostponowane marki odpowiedziały w duchu real-time marketingu.
0 5 0 0 0 17.01.2023„Jazda bez czytanki”: Krystyna Czubówna oraz znani rysownicy, m.in. Andrzej Mleczko, w kampanii sA4 Katowice – KrakówKrystyna Czubówna oraz znani rysownicy i rysowniczki: Andrzej Mleczko, Marta Frej, Andrzej Rysuje, Magda Danaj – Porysunki i Janek Koza współtworzą kampanię „Jazda bez czytanki”, której organizatorem jest Stalexport Autostrada Małopolska, zarządca autostrady A4 Katowice – Kraków. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości zagrożeń, jakie niesie z sobą korzystanie ze smartfonów podczas prowadzenia pojazdów.