Konsumenci po 60. roku życia a nowe technologie - Marketing przy Kawie
Konsumenci po 60. roku życia korzystają z nowych technologii – badanie ARC
  • 0
  • 1
17.01.2023

Konsumenci po 60. roku życia korzystają z nowych technologii – badanie ARC

Ludzie po 60. roku życia korzystają z nowych technologii, z bankowości internetowej i mobilnej, a także dokonują zakupów przez internet. Co piąta osoba w wieku emerytalnym jest czynna zawodowo. Pokazuje to raport „Dojrzali konsumenci w Polsce” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 stycznia 2023