Ergo Hestia rozstrzygnęła przetarg na obsługę social media
  • 0
  • 1
17.01.2023

Ergo Hestia rozstrzygnęła przetarg na obsługę social media

Od 1 lutego agencja Cut The Mustard poprowadzi wybrane kanały social media Ergo Hestii, w tym zajmie się rozwojem kanału na TikToku.

Agencja i Ergo Hestia wspólnie stworzyły strategię komunikacji na Facebooku, Instagramie, Tik Toku oraz LinkedInie. Cut The Mustard będzie ją realizować.

Stawiamy zawsze na długofalową współpracę z klientem, i tym razem jest podobnie. Położyliśmy duży nacisk na ten przetarg, wiedząc, że konkurujemy z najlepszymi agencjami w Polsce. Wygranie przetargu na stałą obsługę czołowego gracza na rynku ubezpieczeń to potwierdzenie naszej pozycji, naszych strategicznych i kreatywnych kompetencji, a także najwyższej jakości działań oferowanych naszym klientom. Nie ukrywam, że szczególnie cieszymy się z możliwości zbudowania kanału ubezpieczyciela na TikToku. Będziemy na nim prowadzić stałą komunikację dla Ergo Hestii – mówi Karolina Witecka, CEO Cut The Mustard.

  • 1
Ergo Hestia wybrała Cut The Mustard

Ergo Hestia wybrała Cut The Mustard

17 stycznia 2023