Ogórki kiszone jak papieska kremówka – nowy oficjalny symbol Kalwarii Zebrzydowskiej
  • 1
  • 1
17.01.2023

Ogórki kiszone jak papieska kremówka – nowy oficjalny symbol Kalwarii Zebrzydowskiej

Na początku stycznia ogórki kiszone ogłoszone zostały oficjalnym gadżetem promocyjnym Kalwarii Zebrzydowskiej. Pomysł wziął się z tradycji kiszenia ogórków w celu sprzedaży ich pielgrzymom oraz ze wspomnień Jana Pawła II.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54777 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2023

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2023

„Jazda bez czytanki”: Krystyna Czubówna oraz znani rysownicy, m.in. Andrzej Mleczko, w kampanii sA4 Katowice – Kraków

Krystyna Czubówna oraz znani rysownicy i rysowniczki: Andrzej Mleczko, Marta Frej, Andrzej Rysuje, Magda Danaj – Porysunki i Janek Koza współtworzą kampanię „Jazda bez czytanki”, której organizatorem jest Stalexport Autostrada Małopolska, zarządca autostrady A4 Katowice – Kraków. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości zagrożeń, jakie niesie z sobą korzystanie ze smartfonów podczas prowadzenia pojazdów.

16 stycznia 2023