- 1
- 1
Domino’s Pizza z kampanią „Efekt Domino’s”
Od 16 stycznia w telewizji, a od początku roku w internecie trwa kampania Domino’s Pizza „Efekt Domino’s”. Kampania ma na celu wzrost świadomości marki, a także zakomunikowanie szybkiej i niezawodnej dostawy pizzy.
– Chcieliśmy na nowo przedstawić Domino’s Pizza jako współczesną i autentyczną markę, która nie tylko dostarcza smaczne i świeże jedzenie, lecz także towarzyszy ludziom w codziennym smakowaniu życia. „Efekt Domino’s” zaczyna się od impulsu, który sprawia, że zaczynamy myśleć o pizzy Domino’s i nie możemy się jej oprzeć. Pokazuje też, jak marka łączy ludzi w różnych momentach – wyjaśnia Patrycja Venulet, dyrektor marketingu i strategii w Domino’s Polska.
Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada Punchline Agency. Spot wyprodukowała Filmokracja, postprodukcję zrealizowało studio Badi-Badi. Udźwiękowienie – BeatShop Studio. Reżyserem spotu jest Adrian Chudek, a autorem zdjęć Tymoteusz Pieszka.
- 1