Domino’s Pizza z kampanią „Efekt Domino’s”
  • 1
  • 1
17.01.2023

Domino’s Pizza z kampanią „Efekt Domino’s”

Od 16 stycznia w telewizji, a od początku roku w internecie trwa kampania Domino’s Pizza „Efekt Domino’s”. Kampania ma na celu wzrost świadomości marki, a także zakomunikowanie szybkiej i niezawodnej dostawy pizzy.

– Chcieliśmy na nowo przedstawić Domino’s Pizza jako współczesną i autentyczną markę, która nie tylko dostarcza smaczne i świeże jedzenie, lecz także towarzyszy ludziom w codziennym smakowaniu życia. „Efekt Domino’s” zaczyna się od impulsu, który sprawia, że zaczynamy myśleć o pizzy Domino’s i nie możemy się jej oprzeć. Pokazuje też, jak marka łączy ludzi w różnych momentach – wyjaśnia Patrycja Venulet, dyrektor marketingu i strategii w Domino’s Polska.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada Punchline Agency. Spot wyprodukowała Filmokracja, postprodukcję zrealizowało studio Badi-Badi. Udźwiękowienie – BeatShop Studio. Reżyserem spotu jest Adrian Chudek, a autorem zdjęć Tymoteusz Pieszka.

  • 1
Kampania „Efekt Domino’s”

Kampania „Efekt Domino’s”

17 stycznia 2023

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2023

„Jazda bez czytanki”: Krystyna Czubówna oraz znani rysownicy, m.in. Andrzej Mleczko, w kampanii sA4 Katowice – Kraków

Krystyna Czubówna oraz znani rysownicy i rysowniczki: Andrzej Mleczko, Marta Frej, Andrzej Rysuje, Magda Danaj – Porysunki i Janek Koza współtworzą kampanię „Jazda bez czytanki”, której organizatorem jest Stalexport Autostrada Małopolska, zarządca autostrady A4 Katowice – Kraków. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości zagrożeń, jakie niesie z sobą korzystanie ze smartfonów podczas prowadzenia pojazdów.