„Efekt Domino’s” w telewizji i internecie - Marketing przy Kawie
Domino’s Pizza z kampanią „Efekt Domino’s”
Advertisement
  • 1
  • 1
17.01.2023

Domino’s Pizza z kampanią „Efekt Domino’s”

Od 16 stycznia w telewizji, a od początku roku w internecie trwa kampania Domino’s Pizza „Efekt Domino’s”. Kampania ma na celu wzrost świadomości marki, a także zakomunikowanie szybkiej i niezawodnej dostawy pizzy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56317 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 stycznia 2023

  • 0
  • 5
  • 0
17.01.2023

„Jazda bez czytanki”: Krystyna Czubówna oraz znani rysownicy, m.in. Andrzej Mleczko, w kampanii sA4 Katowice – Kraków

Krystyna Czubówna oraz znani rysownicy i rysowniczki: Andrzej Mleczko, Marta Frej, Andrzej Rysuje, Magda Danaj – Porysunki i Janek Koza współtworzą kampanię „Jazda bez czytanki”, której organizatorem jest Stalexport Autostrada Małopolska, zarządca autostrady A4 Katowice – Kraków. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości zagrożeń, jakie niesie z sobą korzystanie ze smartfonów podczas prowadzenia pojazdów.