Brand purpose to nowość czy ewolucja?Brand purpose to nowość czy ewolucja?Brand purpose to nowość czy ewolucja?Brand purpose to nowość czy ewolucja?
Brand purpose – kiedy to się w gruncie rzeczy zaczęło? (fot. Pixabay)

Brand purpose to nowość czy ewolucja?

Brand purpose to nowość czy ewolucja?
Jan Mosiejczuk

Jan Mosiejczuk

-

strategy, brand & communication expert, Sustainable Brands Poland

Jan Mosiejczuk

Jan Mosiejczuk

strategy, brand & communication expert
Sustainable Brands Poland

Ponad 25 lat doświadczenia w mediach, reklamie i transformacji marek. Dyrektor strategii i planowania, doświadczony menedżer i lider zespołów o udokumentowanych rezultatach w tworzeniu marek i kampanii dla sektorów FMCG, telekomunikacji, motoryzacji, bankowości (Dentsu, Carat, Grey, Saatchi&Saatchi, Y&R, Leo Burnett, Publicis). Stał na czele zintegrowanych zespołów i projektów realizowanych w Polsce i Europie Centralnej. Autor wielu koncepcji kreatywnych, wyróżniających się briefów kreatywnych, koncepcji produktów i platform komunikacyjnych. Zna i w praktyce stosuje narzędzia oraz metody badawcze i projektowe. Tworzył strategie komunikacji i reklamy znanych kampanii CSR i projektów społecznych w Polsce – w tym dla Danone „Podziel się posiłkiem”; Amnesty International – #uwolnijprawde; Centrum Praw Kobiet – „Stop Kobietobójstwu!”; Fundacja Dzieci Niczyje – „Dziecko w sieci”. Pasjonat brandingu i komunikacji, komentator i opiniodawca rynku mediów i reklamy w Press, Forbes, M&MP, TVP, Brief, Marketer+, serwis finansowy Reuter’s. Wykładowca akademicki WSZ/POU w Katedrze Marketingu i Reklamy.

Historycznie patrząc – tworzenie i definiowanie wyższego celu dla brandu wydaje się nowym tematem. Ostatnio nawet często poruszanym, gdy mówimy o zagadnieniach kreowania sensu istnienia, celowości biznesu w momencie tworzenia nowej marki. To samo dotyczy transformacji obecnie istniejących marek. Czy jest to faktycznie coś zupełnie nowego? A może to coś, co występowało już w teoriach marketingowych i było stosowane w praktyce?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja