Jan Mosiejczuk
strategy, brand & communication expert
Sustainable Brands Poland
Ponad 25 lat doświadczenia w mediach, reklamie i transformacji marek. Dyrektor strategii i planowania, doświadczony menedżer i lider zespołów o udokumentowanych rezultatach w tworzeniu marek i kampanii dla sektorów FMCG, telekomunikacji, motoryzacji, bankowości (Dentsu, Carat, Grey, Saatchi&Saatchi, Y&R, Leo Burnett, Publicis). Stał na czele zintegrowanych zespołów i projektów realizowanych w Polsce i Europie Centralnej. Autor wielu koncepcji kreatywnych, wyróżniających się briefów kreatywnych, koncepcji produktów i platform komunikacyjnych. Zna i w praktyce stosuje narzędzia oraz metody badawcze i projektowe. Tworzył strategie komunikacji i reklamy znanych kampanii CSR i projektów społecznych w Polsce – w tym dla Danone „Podziel się posiłkiem”; Amnesty International – #uwolnijprawde; Centrum Praw Kobiet – „Stop Kobietobójstwu!”; Fundacja Dzieci Niczyje – „Dziecko w sieci”. Pasjonat brandingu i komunikacji, komentator i opiniodawca rynku mediów i reklamy w Press, Forbes, M&MP, TVP, Brief, Marketer+, serwis finansowy Reuter’s. Wykładowca akademicki WSZ/POU w Katedrze Marketingu i Reklamy.