Shakira nagrała diss na byłego partnera – odpowiedziały marki Casio i Twingo
  • 1
  • 5
17.01.2023

Shakira nagrała diss na byłego partnera – odpowiedziały marki Casio i Twingo

Shakira nagrała utwór, w którym wyśmiewa byłego partnera – piłkarza Gerarda Pique. Porównuje siebie do Roleksa i Ferrari, a jego nową partnerkę do Casio i Twingo. Spostponowane marki odpowiedziały w duchu real-time marketingu.

11 stycznia ukazał się nowy utwór artystki, w którym ta rozprawia się ze swoim byłym partnerem. Do dziś klip zdobył 129 mln obejrzeń. W piosence wśród wyrzutów pojawia się porównanie nowej partnerki Pique do marek, które Shakira uważa za znacznie gorsze niż te, które ona sama może symbolizować:

„Zamieniłeś Ferrari na Twingo
Zamieniłeś Roleksa na Casio”

Marka Casio zareagowała na drugi dzień komentarzem:

„Dzisiaj mamy sporo powiadomień o wzmiance CASIO w piosence

CASIO (zegarki i klawiatury) i (kalkulatory) są od #Harder, #Better, #Faster, #Stronger”

Dzień później na profilu CasioTeam na Twitterze wypomniano artystce jej stare zdjęcie, na którym pozuje właśnie z zegarkiem tej marki. Opatrzono je komentarzem: „Pamiętaj, Shakira, zanim zostałaś smutnym Roleksem, byłaś wspaniałym Casio”. Tweet został wyświetlony 16,5 mln razy, a udostępniony – ponad 40 tys. razy.

12 stycznia zareagowało również Renault komentarzem na Twitterze: „Dla chłopaków i dziewczyn takich jak Ty. Podgłośnij!”.

A 13 stycznia sam Gerard Pique ogłosił, że organizowany przez niego oraz popularnego hiszpańskiego streamera Ibai Llanosa seria rozgrywek Kings Leaugue pozyskała nowego sponsora. Oczywiście markę Casio.

  • 5
Shakira śpiewa diss na Pique, Casio odpowiada

Odpowiedź Casio na utwór Shakiry

Najpopularniejszy tweet związany z całą akcją

Najpopularniejszy tweet związany z całą akcją

Shakira z zegarkiem Casio

Shakira z zegarkiem Casio

Reakcja marki Renault Twingo

Reakcja marki Renault Twingo

Gerard Pique ogłasza współpracę z Casio

Gerard Pique ogłasza współpracę z Casio

17 stycznia 2023

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2023

„Jazda bez czytanki”: Krystyna Czubówna oraz znani rysownicy, m.in. Andrzej Mleczko, w kampanii sA4 Katowice – Kraków

Krystyna Czubówna oraz znani rysownicy i rysowniczki: Andrzej Mleczko, Marta Frej, Andrzej Rysuje, Magda Danaj – Porysunki i Janek Koza współtworzą kampanię „Jazda bez czytanki”, której organizatorem jest Stalexport Autostrada Małopolska, zarządca autostrady A4 Katowice – Kraków. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości zagrożeń, jakie niesie z sobą korzystanie ze smartfonów podczas prowadzenia pojazdów.

16 stycznia 2023