1 2 0 6.05.2024„Niepełnosprawność to tylko jedno słowo” – ruszyła kampania społeczna „Osoba z_”24 kwietnia w Warszawie wystawiono spektakl Teatru Wielkiego w Poznaniu „Łabędzie”. Biorą w nim udział osoby z niepełnosprawnościami, głównie osoby niewidzące lub słabowidzące. Wydarzenie to rozpoczęło kampanię społeczną „Osoba z_”.
0 1 0 6.05.2024Ponad dwie trzecie Gen Z w Polsce korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu66,3% młodych Polaków decyduje się na skorzystanie z programów lojalnościowych przy zakupach raz w miesiącu bądź częściej. Jedynie 12,9% tej grupy nie korzysta w ogóle z programów lojalnościowych. Takie dane przynosi raport z marca 2024 – „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej”, przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska.
1 1 0 6.05.2024IV Konferencja Olimp Marketplace we wrześniu27 września w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się IV edycja konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć wyniki w sprzedaży online na platformach takich jak Allegro, Amazon, eMag, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych.
0 1 0 6.05.2024Maleje liczba kupujących w sieci – wyniki badania Barometr e-Shopper 2023W 2023 r. o 5 punktów procentowych (p.p.) zmniejszyła się grupa Polaków kupujących w sieci. Mimo to udział stałych e-klientów pozostaje stabilny. Tak wynika z badania „Barometr e-Shopper” 2023, przygotowanego dla firmy Geopost.
0 1 0 6.05.2024Tesla zwolniła dział marketingu. Według Elona Muska reklamy marki są generyczneTesla zwolniła cały dział marketingu w Stanach Zjednoczonych – po zaledwie czterech miesiącach od jego utworzenia.
0 1 0 6.05.2024Marki alkoholi słabo inwestują w charakterystyczne zasoby audio (sonic assets)Prężnie rozwijające się globalne marki alkoholowe w niewielkim stopniu inwestują w swoje charakterystyczne zasoby (distinctive brand assets) z obszaru dźwięku – wynika z analizy agencji brandingowej Amp.
0 1 0 6.05.2024Lipton wybrał agencję public relationsLipton Teas and Infusions wybrał Havas PR Warsaw do stworzenia strategii komunikacji korporacyjnej w Polsce. Agencja przygotuje, a następnie wdroży długoterminowy plan komunikacji marki.
1 1 0 6.05.2024Lech nadal zachęca: „Łap chwile”Kampania Lecha zachęca do łapania chwil i zdystansowania się wobec pędzącego świata. Spot promuje całe portfolio piw marki, z naciskiem na piwa bezalkoholowe.
1 1 0 26.04.2024Coca-Cola ustawiła billboard, który służy jako ekran gry wideoNa Times Square w Nowym Jorku stanął „Playable Billboard” Coca-Coli. Cyfrowy nośnik OOH zachęca przechodniów do gry na wielkim ekranie.
4 2 0 25.04.2024Nagrody dla reklam testowanych przez konsumentów – konkurs Kantar Creative Effectiveness Awards 2024 rozstrzygniętyKantar ogłosił zdobywców swoich Creative Effectiveness Awards 2024, przyznawanych za najlepsze reklamy telewizyjne, digitalowe, w serwisach społecznościowych, drukowane i outdoorowe. Są to reklamy z całego świata, testowane m.in. przez sztuczną inteligencję. To nagrody oparte na autentycznych opiniach konsumentów na całym świecie.