Realia niesieciowej agencji interaktywnej – płyniesz z klientem w tej samej łodzi

Mamy całkiem inny sposób myślenia niż w agencjach sieciowych. Utrzymuje się u nas duch niezależności i otwartości. Agencję niezależną klient wybiera dlatego, że chce z nią pracować. Nikt jej go nie podarował. To jest całkiem inna perspektywa i relacja. Stąd bierze się przedsiębiorczość.

Z Grzegorzem Krzemieniem, prezesem agencji GoldenSubmarine rozmawialiśmy jeszcze przed pandemią o zaletach i wyzwaniach niezależności agencji, rzeczywistości postcyfrowej i o trendach

Grzegorz Krzemień

Prezes zarządu agencji GoldenSubmarine. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami. Od prawie 20 lat zdobywa doświadczenie na rynku komunikacji internetowej. Na co dzień stoi za sterami GoldenSubmarine – polskiej, niezależnej agencji interaktywnej wielokrotnie nagradzanej przez przedstawicieli branży reklamowej. Zdobytą przez lata wiedzą dzieli się nie tylko z największymi firmami w Polsce, lecz również ze wszystkimi, którzy szukają skutecznych sposobów wykorzystania internetu w biznesie. Prelegent branżowych konferencji oraz wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, zajmującej się m.in. standardami kompetencji e-marketingowych, w tym certyfikacją DIMAQ. Podczas gali Mixx Awards 2018 odebrał nagrodę specjalną IAB za całokształt dotychczasowych dokonań. Autor książki „Własna firma krok po kroku” (MT Biznes, Warszawa 2019).

Realia niesieciowej agencji interaktywnej – płyniesz z klientem w tej samej łodzi
AdvertisementAdvertisement
Jacek SzlakJacek Szlak

Zacznijmy od książki „Własna firma krok po kroku”, ale nie od samej treści, tylko od jej recepcji. Odbierasz jakieś komentarze po jej publikacji?

Grzegorz KrzemieńGrzegorz Krzemień

Tak, i to zaskakująco pozytywne. Dotyczą zarówno środka, jak i zewnętrznej części. Ludzie mówią mi, że opisałem też ich przeżycia, że jest ona prawdziwa. Chwalą za to, że dotyka problemów, z którymi walczyli i walczą cały czas. No i wszyscy chwalą okładkę. Wyróżnia się.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się