0 2 0 0 0 11.01.2023Trend social commerce coraz bardziej napędza polskie firmy – raport PayPalaW ciągu ostatnich sześciu miesięcy prawie połowa Polaków (46%) dokonała zakupu za pośrednictwem mediów społecznościowych. 65% europejskich sprzedawców internetowych używało tych platform do dystrybucji swoich produktów, w tym 65% polskich firm. Tak wynika z badania PayPal eCommerce Index 2022.
1 1 0 0 0 11.01.2023Spot telewizyjny szamponu Pirolam z portfolio PolpharmyCelem kampanii jest wyróżnienie głównej korzyści szamponu Pirolam, którym jest podwójne działanie – zwalczanie łupieżu i pielęgnacja włosów. Kampania podkreśla, że nie trzeba wybierać pomiędzy skutecznością działania a pięknym wyglądem.
0 1 0 0 0 11.01.2023Finansowe postanowienia noworoczne Polaków – Barometr ProvidentaPołowa Polaków z wyprzedzeniem planuje wydatki, które czekają ich w nadchodzącym roku. Dla porównania, na początku 2022 r. deklarowało tak zaledwie 37,2 proc. badanych. 48,9 proc. respondentów zamierza w tym roku więcej oszczędzać. Prym wiodą najmłodsi respondenci. Wśród nich aż 76,4 proc. chce odłożyć więcej pieniędzy w 2023 r.
1 4 0 0 0 11.01.2023Kamil Szeptycki ambasadorem Home.pl w kampanii wizerunkowej9 stycznia ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa dostawcy usług internetowych – Home.pl. Kampania prowadzona jest w telewizji oraz Internecie. Towarzyszą jej działania PR. To pierwsza w historii firmy zakrojona na tak szeroką skalę kampania promująca markę.
0 1 0 0 0 11.01.2023Finecast oficjalnie debiutuje w Polsce. Nowa marka GroupMWyspecjalizowana w addressable TV agencja Finecast oficjalnie otwiera biznes w Polsce. Szefem nowej marki GroupM jest wieloletni ekspert grupy związany z rynkiem multiscreen – Maciej Olenderczyk.
0 1 0 0 0 11.01.2023iProspect globalną agencją mediową ZalandoNależąca do Dentsu agencja iProspect została globalną agencją mediową platformy e-commerce Zalando. Decyzja jest następstwem przetargu, którego celem była konsolidacja wszystkich mediów marki. Ma to przyczynić się do przyspieszenia współpracy rynkowej i ciągłości kampanii międzynarodowych.
1 2 0 0 0 11.01.2023„Biedronkowe oszczędności” – nowa platforma komunikacyjna Biedronki. Zastępuje dotychczasowy „Ale tydzień”Ruszyła kampania „Biedronkowe oszczędności”, promująca oszczędzanie w trakcie codziennych zakupów. Zastąpiła dotychczasowy „Ale tydzień”. Jej pierwszą odsłoną jest akcja promocyjna „Zacznij rok z Biedronką”.
1 1 0 0 0 11.01.2023„Akcja Anty-Inflacja” sieci CarrefourHipermarkety Carrefour promują specjalne oferty, które w czasie inflacji mają być wsparciem dla klientów. Kampania wystartowała 8 stycznia. Obejmuje telewizję, materiały POS, katalogi, radio i digital.
0 1 0 0 0 11.01.2023Marka Müllermilch z nową agencjąAlbedo Marketing rozpoczyna współpracę z marką Müllermilch. Przeprowadzi działania aktywacyjne na czterech rynkach europejskich. Müllermilch należy do portfolio Müller, jednego z czołowych producentów jogurtów, napojów i deserów na bazie mleka.
0 1 0 0 0 11.01.2023Rusza kolejna edycja konkursu Performance Marketing Diamonds EUOd 10 stycznia agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz brandy mogą zgłaszać swoje projekty prowadzone w krajach Unii Europejskiej do V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU. To jedyny polski konkurs branżowy skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu.