Wielkie słowa czy prawdziwe szanse? Refleksje po raporcie Interbrand Best Global Brands 2022Wielkie słowa czy prawdziwe szanse? Refleksje po raporcie Interbrand Best Global Brands 2022Wielkie słowa czy prawdziwe szanse? Refleksje po raporcie Interbrand Best Global Brands 2022Wielkie słowa czy prawdziwe szanse? Refleksje po raporcie Interbrand Best Global Brands 2022
Dzisiejsze marki sukcesu (źr. il. Interbrand)

Wielkie słowa czy prawdziwe szanse? Refleksje po raporcie Interbrand Best Global Brands 2022

Wielkie słowa czy prawdziwe szanse? Refleksje po raporcie Interbrand Best Global Brands 2022
Joanna Tauber

Joanna Tauber

-

prezes zarządu, Tauber Promotion

Joanna Tauber

Joanna Tauber

prezes zarządu
Tauber Promotion

Tauber Promotion założyła w 1992 r. Specjalizuje się w public i investor relations oraz w zarządzaniu marką. Ma też doświadczenie w zakresie wsparcia PR i szkolenia zarządów firm podczas ofert publicznych oraz w transakcjach M&A. Autorka wielu artykułów i analiz w prasie ekonomicznej i marketingowej. Jest prelegentem na wielu branżowych seminariach i konferencjach.

Odejść od konwencji konsumpcjonizmu i perspektywy akcjonariuszy. Spojrzeć na marki jak na najdonioślejsze akty przywództwa liderów biznesu. Tak górne hasła znalazły się w tegorocznym raporcie Interbrand, dotyczącym stu najcenniejszych marek świata. A może to już realne (choć śmiałe) postulaty dla marek, których łączna wartość wynosi 3 bln dol.?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja