- 1
- 1
Škoda w kampanii celebruje 20 lat współpracy z TOPR
Kampania Škody wystartowała 22 grudnia. Podkreśla wieloletnią współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Osią kampanii jest spot wideo.
Marka od dwudziestu lat wyposaża zespół ratowników w samochody dysponujące najnowocześniejszymi systemami bezpieczeństwa. W czerwcu 2021 r. flotę aut TOPR zasiliły nowe egzemplarze w pełni elektrycznego SUV-a Enyaq iV. Elektryczny napęd eliminuje emisję spalin i hałas, co jest wartością dla przyrody Tatrzańskiego Parku Narodowego.
Spot pokazuje ciężką, wymagającą wyrzeczeń pracę ratowników TOPR. Materiał składa się z dynamicznych ujęć akcji ratowniczych: wchodzenia na szlak, ratowania życia w wysokich górach oraz nocnego wyjścia do poszkodowanego. W spocie są też ujęcia samochodu w trakcie przejazdów po krętych, ośnieżonych, górskich drogach – nie tylko za dnia, ale także nocą.
Kampania pojawi się w telewizji, kinach oraz digitalu. Za koncepcję akcji oraz jej realizację odpowiada agencja GoldenSubmarine wspólnie z domem produkcyjnym Ones. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.
- 1