Stowarzyszenie Otwarte Klatki na billboardach zachęca do lepszego traktowania zwierząt w nowym roku - Marketing przy Kawie
Stowarzyszenie Otwarte Klatki na billboardach zachęca do lepszego traktowania zwierząt w nowym roku
  • 0
  • 4
4.01.2022

Stowarzyszenie Otwarte Klatki na billboardach zachęca do lepszego traktowania zwierząt w nowym roku

W 22 miejscowościach w Polsce pojawiły się billboardy zachęcające do podjęcia noworocznego postanowienia o rezygnacji z kupowania jaj pochodzących z chowu klatkowego. Akcja jest częścią kampanii „Jak one to znoszą?” prowadzonej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 stycznia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2022

Odejście Paulo Sousy zdominowało Internet. Prawie 33 tys. wpisów na temat „siwego bajeranta” w mediach społecznościowych

Na temat odejścia Paulo Sousy z posady selekcjonera reprezentacji Polski w okresie od 16 grudnia do 2 stycznia odnotowano 5 809 publikacji w mediach tradycyjnych (prasa, WWW, radio, telewizja) oraz prawie 33 tys. wpisów w mediach społecznościowych – wynika z raportu przygotowanego przez agencje Press-Service Monitoring Mediów i Publicon. Znaczny wzrost doniesień dało się zauważyć szczególnie 26 grudnia, gdy prezes PZPN Cezary Kulesza poinformował na Twitterze o zaskakującej rozmowie z Portugalczykiem.