0 3 0 0 0 10.02.2021TikTok z muralem w centrum WarszawyW ramach kampanii „Don’t Make Ads. Make TikToks” ruszyła realizacja wielkoformatowego muralu dla globalnej platformy TikTok for Business. Malowidło znajduje się w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc stolicy.
1 1 0 0 0 10.02.2021Fundacja GOPR w kampanii prosi o 1% podatkuFundacja Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego rozpoczęła kampanię 1%. Prosi w niej o przekazanie środków na funkcjonowanie GOPR.
0 1 0 0 0 10.02.2021Stanowisko Rady Przedsiębiorczości w sprawie projektu opodatkowania przychodów z reklamRada Przedsiębiorczości wydała oświadczenie w sprawie rządowego projektu opodatkowania przychodów z reklam. Wyraża w nim stanowczy sprzeciw i podkreśla, że będzie to zatrzymanie koła zamachowego gospodarki.
0 1 0 0 1 10.02.2021Barbie w pandemii z najwyższą sprzedażą od ponad pięciu latSprzedaż Barbie (Mattel) osiągnęła w 2020 r. 1,35 mld dol. To najwięcej od co najmniej 2014 r.
1 1 0 0 0 10.02.2021„Internetu, ile serce wytrzyma” w walentynkowej kampanii Plusa na kartęPlus rozpoczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem Igora Kwiatkowskiego. Z okazji walentynek promuje ofertę na kartę z promocyjnym Internetem.
0 3 0 0 0 10.02.2021Rośnie smart TV, Samsung najpopularniejszym producentem, YouTube i Netflix królują wśród aplikacji. Wavemaker „VideoTrack”Ponad 10 mln dorosłych Polaków z dostępem do Internetu aktywnie korzysta ze smart TV – wynika z „VideoTrack 5”, cyklicznego badania agencji Wavemaker. Podłączony do Sieci telewizor jest w ostatnich latach ekranem najszybciej zdobywającym popularność wśród widzów VoD.
0 9 0 0 0 10.02.2021Media protestują – czarne plansze, specjalne komunikaty, brak programu10 lutego część polskich mediów rozpoczęła akcję protestacyjną „Media bez wyboru” przeciw planowanemu podatkowi od reklamy. Na pierwszych stronach dzienników, w serwisach internetowych, na stronach WWW stacji telewizyjnych i radiowych pojawiły się czarne plansza, a treści zostały zablokowane. Emisję programu wstrzymały też m.in. stacje Polsat News i TVN 24 oraz rozgłośnia RMF FM.
0 1 0 0 0 9.02.2021Konferencja CyberRemote – do 14 lutego można zgłaszać tematy15 kwietnia odbędzie się kolejna konferencja PTBRiO z cyklu Cyber. Tym razem badacze skupią się na zagadnieniach związanych ze zdalnymi metodami kontaktu, dystansem społecznym i pokrewnymi.
0 7 0 0 0 9.02.2021Decathlon i Ikea prowadzą dialog w social media i wymieniają się hasłami reklamowymiSieci sklepów Decathlon oraz Ikea prowadzą wspólne działania reklamowe na billboardach i w mediach społecznościowych. Odwołują się nawzajem do siebie w kreacjach, promując jednocześnie określone produkty. Akcja ma powiązać aktywność sportową z odpowiednio wyposażonym domem.
0 1 0 0 0 9.02.2021SAR oraz IAA reagują oświadczeniem na projekt podatku od przychodów reklamowychStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.