0 3 0 11.02.2025Reklama w ekosystemie Meta w 2024 r. w Polsce – Temu Poland najaktywniejszym reklamodawcąW minionym roku reklamodawcą, który wyemitował najwięcej reklam w ekosystemie firmy Meta, było Temu Poland. Tak wynika z analizy Sotrendera, który przeanalizował rynek reklamowy w Mecie.
1 1 0 11.02.2025Banki Spółdzielcze z kampanią opartą na mechanizmie społecznego dowodu słusznościKampania telewizyjna Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS zachęca potencjalnych klientów psychologicznym mechanizmem społecznego dowodu słuszności. Informuje, że banki te mają blisko 3 mln klientów.
1 2 0 11.02.2025Kampania opiekanych wędlin BalcerzakCross-channelowa kampania „Wędliny ze skórką pieczoną” promuje nowe wędliny z linii Prawdziwe Pieczenie marki Balcerzak.
1 1 0 10.02.2025Domino’s Pizza wybrało agencję marketingowąPrzetarg Domino's Pizza na agencję marketingową wygrała agencja Change Serviceplan (Group One). Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny. Działania zostaną wdrożone w pierwszym kwartale 2025 r.
0 3 0 10.02.2025Rynek reklamy OOH w Polsce przekracza 800 mln zł. Dynamiczny wzrost reklamy zewnętrznej w 2024 r.OOHlife Izba Gospodarcza opublikowała najnowsze dane dotyczące wielkości rynku reklamy OOH w Polsce w 2024 r., przygotowane we współpracy z Publicis Groupe.
0 1 0 10.02.2025Xbox wybrał Monday Group do działań komunikacyjnych w PolsceJedna z najbardziej rozpoznawalnych marek gamingowych na świecie rozpoczęła współpracę z Monday Group. Agencja została wyłoniona w przetargu i będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację kompleksowej strategii komunikacji marki Xbox w Polsce.
1 1 0 10.02.2025Rodzina to więcej niż więzy krwi – kampania 1,5% SOS Wiosek DziecięcychSytuacja pieczy zastępczej w Polsce jest dramatyczna. Setki dzieci czekają na miejsce w pieczy, przebywając nadal w miejscach, które nie są dla nich bezpieczne. Wszystko to spowodowane jest niewystarczającą liczbą opiekunów zastępczych. Do osób, które być może zdecydują się zostać rodzicami zastępczymi, starają się dotrzeć SOS Wioski Dziecięce.
0 2 0 10.02.2025OMD ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację wizualnąOMD Worldwide, największa sieć agencji mediowych należąca do Omnicom Media Group, zaprezentowała nowe, globalne pozycjonowanie marki. Podkreśla w nim swoją wizję, doświadczenie, zaplecze technologiczne oraz skalę operacyjną, dzięki którym pomaga markom zwiększać sprzedaż oraz zdobywać udziały rynkowe w coraz bardziej dynamicznym środowisku biznesowym i konsumenckim.
0 1 0 10.02.2025Volkswagen Samochody Dostawcze wybiera agencję PRWspółpraca marki Volkswagen Samochody Dostawcze i Clue PR obejmuje obsługę biura prasowego na polskim rynku.
0 2 0 10.02.2025„Marketing” – ukazało się najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie dzieła Philipa KotleraJuż dostępny jest „Marketing”, fundamentalne dzieło Philipa Kotlera, które od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Jego podstawą jest szesnasta edycja amerykańska z 2022 r.