0 1 0 0 0 4.04.2024AMS podnosi ceny reklamy zewnętrznej – skutek uchwał krajobrazowych w dużych miastachFirma AMS zaktualizowała cennik i politykę handlową reklamy zewnętrznej na 2024 r. Uwzględniła w tym skutki wprowadzania uchwał krajobrazowych. Wprowadziła też tzw. indeks aglomeracyjny dla czterech aglomeracji: warszawskiej, krakowskiej, poznańskiej i trójmiejskiej.
0 3 0 0 0 4.04.2024„Bank dobrych decyzji” – nowa platforma komunikacyjna banku BNP ParibasBank BNP Paribas w najnowszej kampanii „Bank dobrych decyzji” pokazuje, na jak wiele rzeczy może mieć wpływ instytucja odpowiedzialna społecznie. Zachęca do poznania pod tym względem instytucji finansowych.
0 3 0 0 0 4.04.2024Skąd czerpiemy informacje o kandydatach w wyborach samorządowych? – badanie Instytutu PollsterJak wygląda zaangażowanie obywateli w nadchodzące wybory samorządowe? Instytut Pollster przedstawia raport „Jak Polacy odbierają działania kandydatów i komitetów wyborczych”.
0 1 0 0 0 4.04.2024Dentsu Proud – sieć pracownicza LGBTQ+ w Dentsu PolskaSieć pracownicza Dentsu Proud skupiona jest wokół osób identyfikujących się jako LGBTQ+ oraz osób sojuszniczych. Polska jest trzecim krajem w regionie EMEA Dentsu, gdzie powstała taka jednostka.
0 1 0 0 0 4.04.2024Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2023/24 – raport SARWzrost stawek godzinowych oraz wynagrodzeń w branży marketingowej nie nadążał za inflacją. Tak wynika z badania wynagrodzeń i stawek godzinowych w sektorze komunikacji marketingowej 2023/24.
1 1 0 0 0 3.04.2024Przedsiębiorcy w kampanii Fundacji Polska BezgotówkowaOgólnopolska kampania Fundacji Polska Bezgotówkowa pokazuje przedsiębiorców, którzy wzięli udział w programie i korzystają z otrzymanych od niej terminali.
0 1 0 0 0 3.04.2024mPay z nową agencją public relationsAplikacja finansowa mPay, z której usług korzysta ponad 1,5 mln użytkowników, rozpoczęła współpracę z agencją public relations Partner of Promotion.
4 2 0 0 0 3.04.2024Rafał Zawierucha w wiosennej kampanii Stopklatki „Lecimy z hitami codziennie od 20”29 marca kanał Stopklatka (Grupa Kino Polska) rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową. Ambasador stacji Rafał Zawierucha gra prezentera serwisu informacyjnego.
1 1 0 0 0 3.04.2024„Radio Zet nr 1 w twojej pracy” – kampania i zabawa antenowa z nagrodami3 kwietnia startuje kampania „Radio Zet nr 1 w twojej pracy”. Towarzyszy jej zabawa antenowa, w której słuchacze mogą wygrać premie do swojej pensji. Mogą też zdobyć ekspresy do kawy.
5 9 0 0 0 3.04.2024Rusza druga odsłona kampanii KIRP „Problemy prawne? Nie szukaj ucieczki, szukajradcy.pl”2 kwietnia Krajowa Izba Radców Prawnych rozpoczęła tegoroczną odsłonę kampanii pod hasłem „Problemy prawne? Nie szukaj ucieczki, szukajradcy.pl”. Jej celem jest wizerunkowa promocja i budowanie rozpoznawalności zawodu radcy prawnego. Ma także wzmocnić wizerunek radcy jako godnego zaufania eksperta w różnych dziedzinach prawa.