0 3 0 0 0 18.01.2023„Dwa Szybkie Żubry wymiatają” – ruszyła promocja z 12 mln piw do wygrania18 stycznia startuje flagowa aktywacja marki Żubr Kompanii Piwowarskiej – „Dwa Szybkie Żubry”. Promocja pod hasłem „Dwa Szybkie Żubry wymiatają” potrwa do 31 lipca. W największej loterii Żubra na wygrane przeznaczono 12 milionów piw.
1 1 0 0 0 18.01.2023Mastercard promuje kwestowanie online na rzecz 31. Finału WOŚP za pomocą eSkarbonekKampania eSkarbonek zachęca do zakładania własnych „wirtualnych puszek” i dzielenia się linkiem do nich z całą paczką przyjaciół, nawet jeśli nie widzieli się od lat.
2 1 0 0 0 18.01.2023Michał Wójcik z kabaretu Ani Mru-Mru twarzą platformy Oferteo.plMichał Wójcik, jedna z gwiazd kabaretu Ani Mru-Mru, został nową twarzą platformy internetowej Oferteo.pl. W krótkich filmach promujących platformę w nieporadny i zabawny sposób próbuje dokonać prostych napraw.
2 2 0 0 0 17.01.2023„Do Biedronki idę” – nowa kampania przekonująca o bliskości sklepuRuszyła najnowsza kampania wizerunkowa Biedronki. To kolejny po „Biedronkowych oszczędnościach” przekaz, na którym sieć oprze tegoroczną komunikację z klientami. Tym razem chce pokazać, że jest blisko i że można jej zaufać.
0 1 0 0 0 17.01.2023Ergo Hestia rozstrzygnęła przetarg na obsługę social mediaOd 1 lutego agencja Cut The Mustard poprowadzi wybrane kanały social media Ergo Hestii, w tym zajmie się rozwojem kanału na TikToku.
0 1 0 0 0 17.01.2023Konsumenci po 60. roku życia korzystają z nowych technologii – badanie ARCLudzie po 60. roku życia korzystają z nowych technologii, z bankowości internetowej i mobilnej, a także dokonują zakupów przez internet. Co piąta osoba w wieku emerytalnym jest czynna zawodowo. Pokazuje to raport „Dojrzali konsumenci w Polsce” ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 17.01.2023Škoda w kampanii celebruje 20 lat współpracy z TOPRKampania Škody wystartowała 22 grudnia. Podkreśla wieloletnią współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Osią kampanii jest spot wideo.
0 12 0 0 0 17.01.2023ING Bank Śląski pokazuje przyszłość polskich miast za pomocą sztucznej inteligencjiW ramach akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING” bank przygotował wizualizacje przyszłości polskich metropolii. Wizja siebie i znanych miejsc w przyszłości ma zachęcić do myślenia o emeryturze i zabezpieczeniu finansowym na starość.
2 1 0 0 0 17.01.2023Stowarzyszenie Otwarte Klatki sprawdziło, jak polskie gwiazdy reagują na nagrania z ferm futrzarskichSiedem polskich gwiazd wzięło udział w spocie zrealizowanym przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Film pokazuje reakcje celebrytów na nagrania z ferm futrzarskich. Akcja jest częścią kampanii Fur Free Europe.
1 1 0 0 0 17.01.2023Domino’s Pizza z kampanią „Efekt Domino’s”Od 16 stycznia w telewizji, a od początku roku w internecie trwa kampania Domino’s Pizza „Efekt Domino’s”. Kampania ma na celu wzrost świadomości marki, a także zakomunikowanie szybkiej i niezawodnej dostawy pizzy.