0 1 0 0 0 15.02.2021Departament content marketingu w biurze reklamy Ringier Axel Springer PolskaZ połączenia obszarów dotychczas działających w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska w obrębie tematów content marketingowych, tj. projektów strategicznych, projektów specjalnych, patronatów mediowych, dedicated sales oraz projektów wideo powstał departament content marketingu. Szefową działu została Magdalena Milewska.
0 1 0 0 0 15.02.2021Chcemy powrotu imprez masowych w reżimie sanitarnym – wynika z ankiety „Sport masowy po Covid-19”Ponad 10 tys. osób wzięło udział w ogólnopolskim badaniu internetowym, którego celem było sprawdzenie, jakie zmiany zaszły na rynku sportu masowego ponad rok od wybuchu pandemii. Drugi cel to dowiedzenie się, jak coraz dłuższe obostrzenia wpłynęły na kondycję psychiczną i fizyczną aktywnych Polaków. Badanie przeprowadził Związek Organizatorów Sportu Masowego.
0 4 0 0 0 15.02.2021AdReport: 18% mniej na kampanie online w IV kwartale, 21% spadku w całym 2020 r.W IV kwartale 2020 r. system monitoringu reklamy online AdReport odnotował 16 536 kampanii reklamowych w polskim Internecie. Oznacza to 22% wzrostu względem poprzedniego roku. Nie przekłada się to jednak na wzrost środków przeznaczonych na kampanie, które według estymacji spadły o 18%.
0 1 0 0 0 15.02.2021Kamil Grosicki ambasadorem marki DobroplastKamil Grosicki i firma Dobroplast podpisali trzyletni kontrakt. Piłkarz został ambasadorem producenta drzwi i okien.
2 9 0 0 0 15.02.2021„Można i tak” – OLX z Januszem Chabiorem reklamuje usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru15 lutego wystartowała ogólnopolska kampania promująca usługę Przesyłki OLX. Działania z udziałem Janusza Chabiora obejmą stacje telewizyjne, radiowe, Internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci paczkomatów.
0 1 0 0 0 15.02.2021Ponad 2/3 Polaków popiera protest mediów przeciw nowemu podatkowi. Badanie KBR91% Polaków zauważyło akcję „Media bez wyboru”, czyli przeprowadzony 10 lutego strajk telewizji, rozgłośni, portali internetowych i prasy. 62% go popiera, z czego 3/4 popiera go zdecydowanie – wynika z badania firmy Kantar Polska dla Komitetu Badań Radiowych.
0 1 0 0 0 15.02.2021UOKiK zobowiązał UPC Polska do wypłaty rekompensatyUPC Polska pobierało płatności za usługę „Pakiet bezpieczeństwa UPC”, aktywowaną pomimo braku zgody klientów. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał operatora do zakończenia szkodliwej dla konsumentów praktyki oraz przyznania im rekompensaty. Decyzja jest prawomocna.
0 3 0 0 0 12.02.2021Protest „Media bez wyboru” – analiza wpływów reklamowych firmy Kantar PolskaFirma Kantar Media przeanalizowała wpływy reklamowe mediów 10 lutego, czyli w dniu protestu przeciw planowanemu podatkowi od przychodów reklamowych. W sumie w stacjach telewizyjnych wyemitowano w tym dniu 13 244 spoty w stosunku do 30 608 tydzień wcześniej. Stacje radiowe zmniejszyły liczbę reklam z 2709 do 1177.
0 1 0 0 0 12.02.2021Polacy najchętniej z Europejczyków wyznają miłość online. Badanie TikTokaPolacy najchętniej spośród wszystkich Europejczyków wyrażają uczucia online. Prawie połowa wykorzystuje w tym celu platformy społecznościowe, na których wyznaje miłość lub sympatię do drugiej osoby. TikTok prezentuje wyniki badania przeprowadzonego we współpracy z instytutem badawczym Censuswide.
0 1 0 0 0 12.02.2021Deloitte: Podczas noworocznych wyprzedaży najtańsze oferty czekały na klientów pod koniec styczniaNoworoczne wyprzedaże w większości skończyły się z końcem stycznia. Sprzedawcy wprowadzają teraz do sklepów nowy asortyment na wiosnę i lato. Jak wynika z najnowszej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w ostatnich dniach stycznia 2021 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 2,5 proc., podczas gdy na początku miesiąca było to 3,7 proc. Oznacza to, że wraz z upływem miesiąca obniżki się pogłębiały, a sklepy chciały pozbyć się zalegającego towaru. Jednocześnie przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert ponad 1000 sklepów z branży e-commerce pokazała, że klientom mogło być trudno znaleźć produkty, które faktycznie były znacząco przecenione.