0 9 0 0 0 19.09.2024Zwycięzcy konkursu na plakat dla Polskich Linii Lotniczych LotW konkursie na plakat dla PLL Lot udział wzięło 827 projektów. Kapituła wyłoniła zwycięzców konkursu.
1 2 0 0 0 19.09.2024Nowe logo Poznania zgłoszone do prokuratury12 września Klaudia Strzelecka, poznańska radna PiS złożyła zawiadomienie do prokuratury w sprawie logo Poznania. Zarzuca miastu niegospodarność i wprowadzenie w błąd opinii publicznej.
0 2 0 0 0 19.09.2024Pizza Hut wykorzystuje pudełka pizzy, aby pomagać w znalezieniu pracyPizza Hut prowadzi w Nowym Jorku akcję „ResZAmes”. Ma ona pomóc tym, którzy szukają pracy. Marka dostarczy ich CV potencjalnym pracodawcom, wydrukowane na pudełkach z pizzą.
1 2 0 0 0 19.09.2024Milka wysyła 100 tys. paczek z czekoladą pod zły adres. Kampania „Zasąsiadujmy się”Kampania pokazuje, jak drobne, codzienne gesty pomagają w budowaniu sąsiedzkich relacji. Zdecydowana większość Polaków docenia dobre relacje sąsiedzkie. Nie każdy jednak może się pochwalić takimi relacjami.
1 1 0 0 0 19.09.2024 Materiał PartneraJesienna kampania Nieruchomosci-online.plZ końcem wakacji portal Nieruchomosci-online.pl będzie widoczny w kampaniach telewizyjnych! To jedno z najbardziej intensywnych działań reklamowych, które potrwa od 25 sierpnia do końca października. Profesjonalna witryna do wyszukiwania ofert z branży nieruchomości pojawi się przy najpopularniejszych produkcjach TVN, Polsat i TVP. Dodatkowo promocję marki wspierać będą portale takie jak YouTube, Facebook, Instagram i TikTok. Wszystko to, by jeszcze skuteczniej docierać do osób zainteresowanych nieruchomościami.
0 7 0 0 0 19.09.2024Podsumowanie 3. edycji CSR i ESG – „Od ludzi dla ludzi”Wydarzenie CSR i ESG – „Od ludzi dla ludzi” to inicjatywa, która łączy różne sektory i pomaga przełamywać bariery. Dla wielu przedstawicieli biznesu była to okazja, by lepiej zrozumieć potencjał współpracy z trzecim sektorem i dostrzec korzyści płynące z takiego partnerstwa.
1 7 0 0 0 18.09.2024Marka Jeżyki startuje z kampanią edukacyjną „Wszystkie jeże nasze są!”13 września ruszyła jesienna kampania edukacyjna przygotowana przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. W ramach akcji powstała specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan. Działania będą komunikowane w telewizji, internecie, prasie, a także za pomocą materiałów POS w punktach sprzedaży.
1 5 0 0 0 18.09.2024IKEA stworzyła ścieżkę sensoryczną i rozpoczęła kampanię „Hej, pobudka! Czas na sen dobry”W warszawskim PKiN powstała ścieżka sensoryczna Ikei, która łączy marketing doświadczeń z edukacją o poprawie jakości snu. Do współpracy zaproszono Krystynę Czubównę, która opowiada o tajnikach dobrego snu.
1 1 0 0 0 18.09.2024Lubella stworzyła platformę konkursową FungeneratorMarka Lubella stworzyła bazującą na AI platformę Fungenerator. Pozwala ona wygenerować swojego awatara na podstawie zdjęcia, stworzyć opakowanie płatków marki i wziąć udział w konkursie.
0 1 0 0 0 18.09.2024Carat wygrywa przetarg mediowy marki dr GerardAgencja mediowa Carat (Dentsu Polska) zdobyła budżet mediowy marki cukierniczej dr Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej.