1 1 0 16.06.2025DHL promuje automaty paczkowe w rytmie rapowym„Rapująca” kampania DHL eCommerce Polska promuje automaty paczkowe DHL Box 24/7. Działania mają w humorystyczny sposób łączyć komunikację wizerunkową z ofertami cenowymi.
0 2 0 15.06.2025Pepsi atakuje Coca-Colę i przerabia jej legendarną kampanięLetnia kampania „Share a Pepsi” parodiuje legendarną kampanię „Share a Coke”. Zamiast imion marka Pepsi umieściła na etykietach nazwy dań fast food.
1 1 0 14.06.2025Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Maciej Musiałowski, Mariusz Pudzianowski w kampanii „Weź mnie posegreguj”Kampania ma z humorem zachęcać Polki i Polaków do podarowania odpadom „drugiego życia”. W role śmieci wcielili się: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia Kukulska, Maciej Musiałowski, Mariusz Pudzianowski i Katarzyna Warnke.
0 1 0 13.06.202545% konsumentów nie czuje się adresatami reklam – raport „Prawda o pokoleniach”Ipsos i Mediahub opublikowały raport „Prawda o pokoleniach”, który na bazie wyników badania analizuje powszechne przekonania na temat różnic międzypokoleniowych w polskim społeczeństwie. Badanie wykazało, że popularne etykiety takie jak Generacja Z, Milenialsi, Pokolenie X czy Baby Boomers często maskują rzeczywiste podobieństwa między ludźmi, prowadząc do utrwalania stereotypów i pogłębiania podziałów społecznych.
0 1 0 13.06.2025Krzysztof Stanowski szuka selekcjonera reprezentacji na RocketjobsKrzysztof Stanowski, dziennikarz i założyciel Kanału Zero, opublikował na portalu Rocketjobs.pl ogłoszenie o pracę na stanowisko selekcjonera reprezentacji Polski. To reakcja na trwający od kilku dni spór między kapitanem Robertem Lewandowskim a trenerem Michałem Probierzem, który zakończył się rezygnacją trenera ze stanowiska.
0 4 0 13.06.2025Ukazał się raport „Social Media 2025”Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform społecznościowych? Jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Odpowiedzi ma dostarczyć raport „Social media 2025”. Trzecia edycja publikacji dostarcza danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.
0 3 0 13.06.2025Robert Lewandowski ambasadorem marki okularów Boss EyewearRobert Lewandowski został twarzą kampanii Boss Eyewear w Polsce oraz krajach niemieckojęzycznych: Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
1 4 0 13.06.2025Bankier.pl świętuje 25-lecie – kampania wizerunkowa serwisuW czerwcu 2025 r. portal finansowy Bankier.pl obchodzi 25-lecie istnienia na rynku medialnym. Od ćwierćwiecza serwis dostarcza informacje ekonomiczne, analizy i praktyczne wskazówki z obszaru finansów dla średnio 4 mln użytkowników miesięcznie. W ramach jubileuszu Bankier.pl zrealizuje kampanię pt. „Od 25 lat miliony świadomych decyzji mają jedno źródło”.
1 1 0 12.06.2025Nowa platforma komunikacyjna marki ŚnieżkaKampania pod hasłem „Śnieżka to pewność – podaj dalej!” to pierwsza odsłona platformy komunikacji marki opracowana w ramach strategii odświeżenia wizerunku i podkreślenia niezawodności produktów. Działania przygotowano na rynek polski oraz ukraiński.
0 1 0 12.06.2025OLX Praca rekrutuje na stanowisko menedżera strefy na Open’erzeW tym roku OLX Praca zadebiutuje na Open’erze ze strefą Out Of Office. Przestrzeń będzie łączyła inspiracje klasycznym biurem, ale po godzinach pracy. Nad strefą będzie czuwać out of office manager. OLX uruchomił rekrutację na to stanowisko.