2 3 0 0 0 26.03.2024„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” – jubileuszowa kampania MakroTrwa jubileuszowa kampania Makro Polska z okazji 30-lecia działalności firmy na polskim rynku. Kampania pod hasłem „Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” ma charakter nostalgiczny.
1 2 0 0 0 26.03.2024Szpakowski i Borek dziękują kibicom w reklamie TyskiegoKomentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek jako ambasadorzy marki Tyskie dziękują kibicom piłkarskiej reprezentacji Polski. Reklamę przygotowano specjalnie na mecz barażowy Polska – Walia 26 marca.
0 2 0 0 0 26.03.2024Paweł Korzeniowski ambasadorem Żywiec Zdrój Minerals+Jeden z najbardziej utytułowanych polskich pływaków, Paweł Korzeniowski został ambasadorem marki wody Żywiec Zdrój Minerals+. Sportowiec będzie obecny na profilach marki w mediach społecznościowych oraz w komunikacji PR.
0 3 0 0 0 26.03.2024Globalny producent napojów owsianych Oatly z pierwszą kampanią w PolsceKampania „It’s like milk but made for humans” pojawi się w formie reklamy zewnętrznej w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. Będą też aktywacje w mediach społecznościowych, promocje w punktach sprzedaży oraz kawiarniach. Działania mają zachęcić Polaków do przejścia na dietę roślinną.
0 1 0 0 0 25.03.2024Hand Made z komunikacją dla słowackiego AllegroAgencja reklamowa Hand Made wspiera serwis Allegro w komunikacji wdrażającej markę na rynek słowacki.
2 1 0 0 0 25.03.2024Reklama Under Armour stworzona przez AI krytykowana za wykorzystywanie pracy twórców wcześniejszego spotuW spocie Under Armour stworzonym przez AI pojawia się brytyjski bokser Anthony Joshua. Padły pytania o wykorzystanie pracy twórców poprzedniej reklamy marki z tym samym sportowcem.
0 1 0 0 0 25.03.2024Brakuje komunikacji między klientami i agencjami – wyniki ankiety Cannes Lions „State of Creativity”Komunikacja między firmami a dostawcami usług marketingowych jest słaba. Sytuację można nawet nazwać załamaniem komunikacyjnym. Takie wyniki przyniosła doroczna ankieta Cannes Lions „State of Creativity”.
0 1 0 0 0 24.03.2024Netflix wybrał w przetargu agencje K+PR i BoskoNetflix rozstrzygnął przetarg na PR i komunikację. Wygrały agencje K+PR oraz Bosko, które od marca 2024 r. obsługują platformę streamingową.
0 3 0 0 0 22.03.2024Franciszek Georgiew, założyciel agencji Tigers, inwestuje w kancelarię Sawicki LegalFranciszek Georgiew, założyciel agencji marketingowej Tigers oraz holdingu XXII Ventures, w skład którego wchodzą firmy, takie jak Huqiao, Automation House i Experiment 5M, inwestuje w kolejną spółkę. Jest nią kancelaria prawna Sawicki Legal.
1 3 0 0 0 22.03.2024„Chrupnij życie” – nowa platforma komunikacji marki NussbeisserNowa platforma komunikacji to pierwsze działanie przygotowane dla marki czekolad Nussbeisser przez agencję Ogilvy. Spot kampanii „Chrupnij życie” przenosi odbiorców do świata bogatego w doznania smakowe.