- 5
- 9
Rusza druga odsłona kampanii KIRP „Problemy prawne? Nie szukaj ucieczki, szukajradcy.pl”
2 kwietnia Krajowa Izba Radców Prawnych rozpoczęła tegoroczną odsłonę kampanii pod hasłem „Problemy prawne? Nie szukaj ucieczki, szukajradcy.pl”. Jej celem jest wizerunkowa promocja i budowanie rozpoznawalności zawodu radcy prawnego. Ma także wzmocnić wizerunek radcy jako godnego zaufania eksperta w różnych dziedzinach prawa.
Ubiegłoroczne działania wizerunkowe KIRP miały na celu m.in.:
- zwiększenie świadomości społecznej na temat roli radcy prawnego w sytuacjach, z którymi mierzymy się na co dzień,
- ułatwienie dostępu do profesjonalnej pomocy prawnej każdemu, kto jej potrzebuje.
– Aby nasze działania promocyjne były skuteczne, muszą być długofalowe i powtarzalne. Powinniśmy nieustannie pracować nad poprawą rozpoznawalności zawodu radcy prawnego i jego szerokich kompetencji. W naszych kampaniach pokazujemy, że warto korzystać z pomocy profesjonalnego pełnomocnika, a radca pomoże rozwiązać każdy problem prawny – mówi wiceprezes KRRP Aleksandra Gibuła, która uczestniczyła w pracach filmowych nad nowymi formatami promocyjnymi.
W działaniach zaplanowanych na 2024 r. wykorzystane zostaną najsilniejsze media w grupie docelowej (30–59 lat), czyli telewizja i internet. Ich uzupełnieniem stanie się kampania w radiu, tym razem ze wzmocnieniem porannego dotarcia reklamowego. Powstało 14 spotów tematycznych prezentujących konkretne problemy prawne, które może rozwiązać radca prawny. Będą one emitowane na YouTube w formie klipów reklamowych oraz publikowane w kanałach społecznościowych KIRP.
Spoty promocyjne od 2 kwietnia można zobaczyć w internecie. Od połowy maja filmy reklamowe będą emitowane w kanałach grup TVN oraz Polsat, a spoty radiowe w rozgłośniach radiowych RMF FM i Radiu Zet. Kampanię reklamową na zlecenie Krajowej Izby Radców Prawnych stworzyła agencja Performance Labs we współpracy z agencją 81/82.
- 9